Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-01-16 09:56:02 följande:
    Go sambo du har! Min är i stort sett likadan. Han bara ler..Han älskar regnbågsoverallen! Vi har en pop oxå, en röd till Emma, men han tar aldrig på henne den, han tar alltid regnbågen. "Den verkar skönare o varmare o har bättre reflexer", frågade honom om hon skulle ha en likadan nästa vår. Så sa han att jo, gärna, men där hänger ju en brun-rosa hummel i garderoben, är inte den tänkt till nästa år? Jisses, blev helt paff! Vilken koll han har! Så nu jagar jag en regnbågsoverall i 98 till nästa år OM ni ser en så hojta! I undantagsfall kan en röd, rosa el lila funka oxå! Får sätta mig o leta på jobb inatt om jag inte har tur o ni vet nån bra sida med lite rea gärna..
    Ja, vi stod på cillen så tar ronya fram den.. jag tvekade lite fröst men e såå glad att jag köpte den!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    melizza skrev 2009-01-16 10:08:17 följande:
    Den kommer nog definitivt passa tror jag för dem är ju lite stora i storlekarna med....jag hoppas min dotter kan ha sin 104 nästa år med....den är fortfarande stor nu och hon har haft den hela vintern....men sen har vi en lila hummel som hänger i garderoben med i 110 så i vilket fall som helst så kommer hon ha en fin overall nästa år *nöjd*
    Jag va ju inne på en hummel men de får bli molo nästa år å hummel året efter Nu ska jag bara ha tag i en lurvoverall och en skaloverall att ha när de inte e riktigt lika kallt... 
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Linnéa81 skrev 2009-01-16 11:25:39 följande:
    Min sambo och jag delar intresset...fast jag har nog liite mer habegär än honnom=)han älskar också att handla danska barnkläder fast han finns där och bromsar mig när det blir för mycket...ganska bra kombination faktiskt=)nu sitter jag och tittar på sidor vad vi vill ha härnest...han bad mig titta lite till ikväll sen sätter vi oss och tittar tillsamans och beställer när han kommer hem=)
    vilken lyx!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2009-01-16 11:42:01 följande:
    Fiiin overall!!
    Tack!
    Smultronhjärta skrev 2009-01-16 11:58:33 följande:
    För mina framtida behov så har jag beställt pojkar Undrar hur det funkar
    De funkar dåligt! Titta på oss. Sambon skulle få en lastbilsgrabb....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    josieposie skrev 2009-01-16 15:14:26 följande:
    Hejsan!Jag är ny här och har en fråga som jag hoppas kunna få svar på av "expertpanelen"Hittade en body från Molo med dalmatiner och blå ärmar med stjärnor i en affär idag. De hade inga tröjor men de skulle få in så jag reserverade en i stl 104. När jag nu försöker hitta bilder på nätet på denna tröja så hittar jag bara tröjor med dalmatiener med gula ärmar med vita prickar på...?Jag antog ju att tröjan skulle se precis lika dan ut som bodyn eftersom inte tjejen i affären sa något annat... Någon som vet om det finns tröjor med dalmatiener på med BLÅ ärmar med stjärnor...? Har surfat en massa men inte lyckats hitta...Tacksam för hjälp!
    kolla här... bland sista bilderna..
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12