Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

hejsan hejsan i tråden. det var inte igår jag kikade in här.

ser att det är molohysteri här nu

Duntoffla skrev 2009-01-15 21:49:10 följande:
    Hur pass "tjejig" är denna IRL? Är sugen på den till N men vet inte om den är för girly?www.luckylittleme.se/Graphics/Products/15413....Ärligt alltså
    jag har också kikat på den. den är verkligen riiiiktigt snygg. men jag tvekar..tycker nog den känns rätt tjejig
  • FL Lisa
    ÖNadja skrev 2009-01-15 21:51:57 följande:
    ÖNadja skrev 2009-01-15 21:40:45 följande: puffar =)
    jag har en grabb som använder 80 och 86 nu i Molo och 62 passar fortfarande på honom. Jag testade imorse. Dock kommer jag att köpa 68 när jag köper nya för det är ju ett tag kvar till sommaren.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-01-15 21:55:45 följande:
    Hej hej!Allt väl uppe i norr? Flyttat in i lägenheten nu?Ja, den är väl kanske det. Är du sugen på ngt annat från Molo?Visade nyss kopparna för sambon. Han tyckte den var cool och att allt klär en hunk Dock tyckte han att den borde funnit i tröja och även att bubbelgummen var ännu finare. DEt blir nog bubbelgum då
    japp här är allt bara finfint. Vi bor i nya lägenheten nu men det är rätt mycket kaos här ännu. Det går segt att få ordning när man har en ettåring att roa också.

Jag är sugen på det mesta Har en svart tröja med vita stjärnor och en regnbågströja på väg hem. Sen blir det nog en dalmatintröja med stjärnärmar och även några linnen

Bubbelgummen är ju tokigt fina de också...men färgerna på kaffekopparna är något alldeles extra. Hade jag haft en tjej hade jag köpt den.
    Skoj att din sambo ändå gillade kopparna....Du får slå till på både koppar och bubbelgum
  • FL Lisa
    ÖNadja skrev 2009-01-15 21:58:35 följande:
    lillronya skrev 2009-01-15 21:52:36 följande: På byxor kan nog E ha 80 / 86 fortfarande..kanske ja också måste köra på 68. Jag som hittade så många fina i 74 på T! =)Men alltså, det blir inte snävt i midjan då i så små storlekar?
    min lillkille är inte direkt mager och jag har inte upplevt dom som snäva alls.
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-01-15 22:01:44 följande:
    Jag förstår att det är lite kaos Jag kommer också köpa den svarta. Sååå snygg och den borde vara tokfin till Katvigs turkosa velour. Regnbåge blir det här också. Favvoprint nummer 1.Dalmatiner hoppas jag kommer in i 92. Vilken storlek tog du i stjärnorna förresten?Jag tror min sambo är rätt härdad. Han tycker ju att Noel är fin i allt
    jag tog 86 och hoppas på att det blir bra.
    Tror du inte att det räcker med 86 i dalmatintröjan till Noel?
  • FL Lisa
    Tindrisen03 skrev 2009-01-15 22:03:38 följande:
    bara Matador va och den dä klkids men de har inga nyheter
    tack. ska genast kika in hos dom. Det är inte nyheter jag är ute efter så jag kikar in på klkids också
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-01-15 22:16:54 följande:
    Jo, det gör det kanske. Funderar på att spana in Poppen imorgon på väg hem. Eller på lördag
    ja det låter ju som en bra plan. Är ju så skoj att få känna och klämma på kläderna på riktigt också.
    jag väntar på att den enda butik som säljer Molo här i stan ska få in nyheterna. Skickades enligt Molo redan i måndags men än idag hade dom inte kommit in
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-01-15 22:20:09 följande:
    ÄR det något som sen saknas i er butik så kan jag skicka. Vi ska ju en sväng till VIldänglar snart.
    tack snälla. det ska jag ha i minnet.
  • FL Lisa
    JuliaochNelly skrev 2009-01-19 09:37:16 följande:
    puffar lite för min fråga ingen stockholmare innne?

kikar in lite snabbt och ser att du snackar stockholm. Jag är lite snurrig nu känner jag men visst är det måndag idag? Tror tyvärr inte att kulturhuset har öppet idag då...om det är rum för barn du tänker på.

Åhlens har ju lite danskt...och sen finns det en affär uppe i NK som säljer lite danskt. Inga favoritaffärer dock.

Sen finns vildänglar på kungsholmen och matadorkids på söder och säkert massor med fler som jag missat nu..men det är ju en bit från kulturhuset till dom

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12