Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-02-28 19:03:34 följande:
    ja men vad bra, meilade dem nämligen nyss. Hoppas att de har. Jag var sååå nöjd förra gången då de drog bort momsen o jag slapp massa krångel med att tulla in det. perfekt.
    då håller jag tummarna för att båda plaggen finns där. För att behöva betala dubbel frakt är ju ingen höjdare!
  • FL Lisa
    trunken81 skrev 2009-02-28 19:13:06 följande:
    Sååå..nu har jag slängt in lite bilder i BT..puhh...vad händer här ikväll? jag är megashoppingsugen, så ikväll ska det hoppas. Sambon skulle vara ledig men hoppade in och jobbar extra till 5 imonbitti så lika bra att passa på
    vilken sötnos! Och vad härligt klara och färggranna bilderna är.
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2009-02-28 19:12:05 följande:
    men är dom inte lite ostadiga till en lillgrabb som inte ens är två
    nej..inte säga så. Jag som kärat ner mig i skorna med gul snörning..och min grabb är bara 1,5
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:25:28 följande:
    Me too! Fast jag velar ändå, tycker det är rätt dyrt för såna typ av skor.
    håller dock med om att det är tokigt dyrt...speciellt när vi redan har lite nikeskor här hemma till A. Men snygga är dom
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:29:19 följande:
    Oh, shit! De var ju ascoola ju! Me like!
    yes! Så nu gäller det att skrapa ihop pengar så man kan köpa ett par
    Smultronhjärta skrev 2009-02-28 19:31:16 följande:
    Hej flickor!Shoppas det något såhär en lönehelg?Själv är jag heelt slut efter mässa, Ikea och fiskhandlade idag- skulle ge mycket för en sovmorgon imorgon
    hej hej!
    blev det några mässfynd?
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-02-28 19:35:04 följande:
    Hej hej!Jag shoppar inget alls, utom mat och annat trist. vad var det för mässa?Min sovmorgon imorse avbröts av vårt larm då sambon glömde larma av innan han gick ner på nedervåningen. Sen lekte Noel "banka saker i golvet" i allrummet utanför sovrummet. Tack för det liksom! att jag sen låg däckad i feber igår/natt verkar sambon glömt. Undrar hur hans sovmorgon imorgon kommer bli *hehe*
    haha...payback time!
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2009-02-28 19:36:28 följande:
    Hej Lisa, har saknat dig i tråden. Allt bra med er????
    hej hej. ja jag saknar också tråden. men kikar in här ofta...dock har jag inte lika mycket tid att sitta här och skriva nu för tiden. Dock är allt bara finfint med oss! Hur står det till med dig och din familj?
  • FL Lisa
    nikki2006 skrev 2009-02-28 19:42:24 följande:
    Just nu sharlakans feber och att brottas med en 3 åring varje dag 3 ggr för att få i pennisilinen. Annars är det bra med oss. Försökerrensa lite i gardroben igen för att kunna finansiera mina många molo köp och önskelistan är ju inte slut än tyvärr hi hi Såg din söta grabb i BT, vad bra han passade i overallen och den randiga tröjan sööööööööööööööööötnosen
    usch det låter inte skoj. Hoppas hon kryar på sig snabbt!
    Haha...snart har du en av varje av Molos vårkollektion va?
    trunken81 skrev 2009-02-28 19:42:50 följande:
    HMMM! Såg bilderna i BT! Var det händelsevis du som snöt den tshirten från mig på T? från Buttes auktioner   Den är ju såå fin..
    Nope den snodde inte jag. Det här var ängelns auktion
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-28 19:47:05 följande:
    Å va man e knäpp alltså Här ska man på toa i godan ro och så ser man nåt ruskigt hemskt som ligger på kanten (HADE INTE GLASÖGONEN PÅ) och får ju panik självklart! Skriker på sonen som kommer rusande som en hjälte åfkårs  " det är ett enormt kryp på toaletten, ta bort de ta bort de"Hjärtat slår i hundraåtti och mamman kallsvettas..Ut kommer sonen med ett.... PLÅSTER   Guuuuuu va piiiiiiiinsamt   det va Bella som lämnat ett plåster på kanten och mamman känner sig nu hemskt dum

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12