Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

piaärglad skrev 2009-02-09 18:23:34 följande:
    Hej! Har fått tips om att det finns en sida i Danmark som säljer resrvdelar till SilverCross Kensington barnvagnar, har någon av er stött på denna sida?? Tusen tack för hjälpen!!
    jag vet knappt vad det är för en barnvagn. men googlade på det och fick upp denna sida

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=993
    kan det kanske vara något?
  • FL Lisa

Ni har säkert ledsnat rejält på dessa storleksfunderingar men har en kompis med en flicka på 4 månader som liksom alla andra funderar över storlek på molos babyklänningar. Flickan är 63 cm nu...kommer 68 då bli alldeles för stort i sommar?

• FL Lisa
    Nogula skrev 2009-02-16 10:37:39 följande:
    Det tror jag absolut kommer funka. Följer hon sin kurva kommer hon väl va en bit över 70 cm mitt i sommaren så 68 borde abslout gå
    tack för svar! det låter bra.
  • FL Lisa

godkväll i tråden

Jen80 skrev 2009-02-18 19:11:44 följande:
    God kväll!Sitter med tråkiga Tradera-auktioner och tänkte testa automatiskt vinnarmail för första gången. Vet att ni är en del som använder er av det. Vad sjutton ska man skriva?!? Nån snäll som kan komma med ett förslag ?

Så här står det i mitt. Jag har satt ihop det med hjälp av vinnarmail som jag fått hem när jag vunnit auktioner. Säkert har jag snott meningar från personer här i tråden också

Hej!

Du har vunnit min auktion på Tradera.
    Vänligen sätt in det vinnande budet + Frakten som anges i auktionsbeskrivningen på
    mitt konto i Handelsbanken.

Kontonr:

Vänligen sätt in pengarna inom 4 dagar (om vi inte kommit överens om annat). Jag skickar varan inom 3 dagar efter att jag sett pengarna på mitt konto. Glöm inte att märka insättningen med ditt alias på tradera! Det går fortare om du mailar mig efter att du har satt in pengarna.

Jag lämnar alltid omdöme när jag skickat iväg varan och hoppas att du gör det samma när du fått din vara så jag vet att det kommit fram och att du är nöjd! Om du inte är nöjd hoppas jag att du kontaktar mig så vi kan lösa det på bästa sätt.

Undrar du över något så kontakta mig gärna!

Välkommen att handla av mig igen!

Med vänlig hälsning
    Lisa

• FL Lisa
    Jen80 skrev 2009-02-18 19:29:19 följande:
    Ursäkta att jag är lite OT, men måste bara fråga en sak till. När man har skrivit ett automatiskt vinnarmail så behöver man inte göra nåt mer, utan det skickas automatiskt sen?Idag har jag iaf shoppat lite på rea !Katvigs regnställ (som Ilon provar i BT) jacka+byxa, skidflickorna tröjan och NS mjukisbyxor. Allt för 750 kr eller nåt sånt. Blev även en lila WS fleece från Pop för 195 kr . Fyndardag för mig idag ..
    precis. mailet skickas automatiskt så du behöver bara sitta hemma och invänta pengar på kontot
    ÖNadja skrev 2009-02-18 19:30:18 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8398...Vad skulle ni lägga för maxbud på den här?Är det nån mer som har tänkt slåss om den..? 
    riktigt snygg är den. Har lite lust att buda på den också...men jag hoppar nog över. Har spenderat lite för mycket pengar redan idag
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-02-18 19:52:06 följande:
    Lisa- Vilka fina bilder på Alvin! Är fortfarande avis på ditt pysslande med bilderna!Stormis- söt tjej i Gaia och Sobea! hur gick det förresten med dina Dermalogicasaker?
    tack.
    Får jag fråga vilken storlek det var Noel hade på de gröna velourbyxorna från Katvig? Tror du Alvin behöver 80 eller 86..om de ska passa nu?
  • FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-02-18 19:54:57 följande:
    Godkväll flickor.Fullt upp även idag, och så blir det imorgon också, först inskolning sen ska vi till Jkpg och shoppaaaaaaa, hoppas sambon går med på en tur ner på stan så jag kan besöka Bombom Har varit ute och tagit en lååååång provtur i nya bilen, helt underbar är den, hade kunnat köra hur länge som helst. O va skönt det är att åka bil helt ensam, stereon på högsta volym Vad händer här ikväll?
    Låter som att du har en härlig dag framför dig imorgon. Hur går inskolningen för Liam?
    Tack för den trevliga auktionen du la ut på T i förmiddags förresten
  • FL Lisa
    Duntoffla skrev 2009-02-18 19:58:52 följande:
    Menar du de mintgröna? De är mindre än de röda och jag tror att 86 kommer vara bäst på A.
    japp de mintgröna. Okej då vet jag vad jag ska hålla utkik efter. Har sett sådana några gånger på T och varit på väg att slå till men har alltid velat om storlek.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12