Vi som shoppar danska barnkläder del 12
http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=993
kan det kanske vara något?
Ni har säkert ledsnat rejält på dessa storleksfunderingar men har en kompis med en flicka på 4 månader som liksom alla andra funderar över storlek på molos babyklänningar. Flickan är 63 cm nu...kommer 68 då bli alldeles för stort i sommar?
godkväll i tråden
Så här står det i mitt. Jag har satt ihop det med hjälp av vinnarmail som jag fått hem när jag vunnit auktioner. Säkert har jag snott meningar från personer här i tråden också
Hej!
Du har vunnit min auktion på Tradera.
Vänligen sätt in det vinnande budet + Frakten som anges i auktionsbeskrivningen på
mitt konto i Handelsbanken.
Kontonr:
Vänligen sätt in pengarna inom 4 dagar (om vi inte kommit överens om annat). Jag skickar varan inom 3 dagar efter att jag sett pengarna på mitt konto. Glöm inte att märka insättningen med ditt alias på tradera! Det går fortare om du mailar mig efter att du har satt in pengarna.
Jag lämnar alltid omdöme när jag skickat iväg varan och hoppas att du gör det samma när du fått din vara så jag vet att det kommit fram och att du är nöjd! Om du inte är nöjd hoppas jag att du kontaktar mig så vi kan lösa det på bästa sätt.
Undrar du över något så kontakta mig gärna!
Välkommen att handla av mig igen!
Med vänlig hälsning
Lisa