Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Får väl köra min lista oxå då

Tröja baby hand i hand gula bubbelärmar 92
    Tunika gul bubbel 98
    Suit koppar 86
    byxa gul bubbel 92
    byxa regnbåge 92
    byxa dalmatiner 86

Beställt:
    tröja baby koppar lilarandiga ärmar 92
    byxa lilarandiga 92
    leggings fjärilar 92

Inte alls sååå mycket Fast mer än jag tänkt migGenerad

• Everlonn

God morgon

Ska snart iväg på öppnis...äntligen ska lillan inviga sina älgtights!

Tyvärr är ju det nya molo inte tvättat ännu, annars hade det varit prickar idag

• Everlonn

Bild på min lilla i Bt, sitter på elementet i fönstret som vanligt! Typ enda stället hon är stilla i mer än 2 sekunder

• Everlonn
    maugu skrev 2009-01-13 13:55:30 följande:
    Supersöt och älgarna är så fina-mittfavvoprint av hösten..får erkänna att jag hamstrat i olika storlekar Kändes lite märkligt när du sade gamla MOLO-deh ar ju precis kommit känns det som...du ser hur fort det går i denna tråd
    Tackar

He he visst springer det på! Tänkte lite på det nya som ligger här hemma Tyvärr är det inte tvättat...så då får hon inte ha det än!

Älskar älgarna! Gillade inte dom i början men föll som en fura i sltet av säsongen
  • Everlonn
    Magda78 skrev 2009-01-13 13:58:27 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-13 13:53:33 följande: Åh, men såå fiint!Den där tröjan är det helt kört att få tag i nu va? Ja, om den inte skulle dyka upp på T då förståss? (men annars tänkte jag om kanske, kanske den finns kvar i någon shop? Stlk 92)
    Den är nog lite svår att hitta nu efter reorna..särskilt i 92...men man vet aldrig
  • Everlonn
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 09:54:46 följande:
    Prickar till baby finns väl bara i tröjor (fast både med lång och kort ärm) och i suits <8de är ju jättefina). Men hur tunikorna i stl? Om de är lika små som de med rutor fr förra året kanske Ava kan ha 92 i vår??
    jag kan kolla gulprickig mot rosarutig...*springer och kollar*
  • Everlonn

Eller rättare, smög och kollade för att inte väcka lillan

Kollade rosarutig 3/4 ärm 92 mot gulprickig kortärm 98, det enda som skiljer är 3 cm längden...gula är längre då alltså Annars är de precis lika breda!

Var det det svaret du ville ha?

• Everlonn
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 10:11:41 följande:
    Jaha bra att veta. Jättetack! Mig spelar det ju ingen större roll, bra dock att veta att man skall gå upp i stl då för då är ju de också små i år mao. Jen80 däremot kanske kan ha stl 92 på sin snutta i vår om de är små i stl.Hur stor är din tjej som fått stl 98?
    Hon är ca.87 cm lång nu, tanken var att det blir mer klänning först sen tunika

Se om jag kan få modellen att samarbeta till bilder senare
  • Everlonn
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 10:23:04 följande:
    ..och så har jag beställt detta..blir dyrt..huja Dalmatinertröja med blåa stjärnärmar st 92 Tröja, turkos med dockor hand-i-hand, gula prickiga ärmar stl 92 Dalmatinerleggings stl 104 +stl 122 Leggings svarta med vita stars stl 104 Kortärmad knapptunika med dalmatiner stl 116 Kortärmad knapptunika med fjärilar stl 116 Regnbågsklänning baby stl 92 Dalamtinerklänning baby  stl 92 Klänning med koppar baby  stl 92 Fjärilsklänning baby stl 92 Linne med dalmatiner och rosa kantband stl 98 +116
    Vad kommer babyklänningarna att kosta tro?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12