• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-01-22 12:41:14 följande:
    Katvig: Jag är lite nyfiken på de ljusa klänningarna med något slags blommigt rött & blått mönster - ska bli kul att se dem i verkligheten. Jag såg en blå rand som jag gillade också.
    Usch, va läskigt!
    Ja, jag tycker det gråsåg rätt fint ut. Tror det var grå/vitt. Låter inte så skoj, men pojken i sommarsuiten var fin i den . Ja, mycket som ska bli kul att se i verkligheten. Lär säkert bli en hel del shoppat där !!
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2009-01-22 13:54:52 följande:
    Mmm, känner mej super krasslig, ont i halsen, huvudvärk och super snuvig. Får nog lägga mej på soffan lite när sambon vaknat. Fiiiiin post
    USch, din stackare ! Kryp upp i soffan och bädda ner dig och låt sambon ta hand om hushållet... så har jag gjort. Kan ju diskuteras vad som tagits omhand, men barnen har iaf fått kläder på sig och mat i magen. Får bli en storstädning när jag kryat på mig ...
  • Jen80

Ängeln: Åh, va fin Liam var i lurven . Vilken stl är det?

Tjolla: Verkligen en Milo-suit !! vill se bild sen!

• Jen80
    ängeln83 skrev 2009-01-22 14:26:55 följande:
    Nepp, men maila om det så får du 50%, jag beställde NS bralls på 50% rea för några dagar sen.
    Ok. Men åh va svårt. Ava lär ju vara precis mellan två dubbelstorlekar i sommar känns det som. 74/80 fanns, men inte 86/92. Frågan är om 74/80 funkar till sommaren... ja, den varma delen av sommaren .
  • Jen80
    isold2003 skrev 2009-01-22 14:38:47 följande:
    Usch usch! Tv är bra Hoppas att ni inte blir sämre. Nu ska jag till dagis och så ikväll ska jag leta reda på en fin astrotröja till storkillen Shoppa väl!
    Jag ska bara bli bättre nu... Usch, är ledsen och gråter idag. Har insett att min mjölk börjat sina nu när jag inte har ätit nåt och inte druckit särskilt mycket heller, så Ava är en aning irriterad vid bröstet och vill amma mest hela tiden. Fy, vilken ångest man får !
  • Jen80
    saturnina skrev 2009-01-22 14:30:32 följande:
    Så sockersöt! jag har något liknande från Juicy Couture som jag köpte i USA. Med märket på rumpan. Ska Linnéa ha i sommar. Hur gulligt somhelst...
    Åh, så underbart gulligt med såna söta klänningar på små flickor. Längtar tills Ava kan gå... Säg till om ni hittar nån sån söt sommarklänning som Ava bara måste ha !
  • Jen80
    saturnina skrev 2009-01-22 14:57:14 följande:
    ovan...
    Ja jo, men storleken... hmmm... 74/80 till en ettåring?!?
  • Jen80

ÅÅÅÅH, idag ringde de från eleraff och berättade att mina molosar har kommit !!! Så nu är jag lite gladare!!
    Och Ava åt jättebra med gröt ikväll och jag har ätit lite potatismos efter att ha levt på flytande sen i tisdags. Så nu känns allt genast lite roligare ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12