• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

LA Woman skrev 2009-01-17 16:48:58 följande:
    Hello girls Haft en lugn dag med tjejerna, först var vi inne i stan en runda och gick inom B&R, längtar verkligen till kläderna kommer i början av veckan Träffade Everlonn, hennes man och lilla Bus där. Vi var urduktiga båda två och lyckades hålla oss ifrån Shopping idag, vid andra sidan väntar vi båda på stora beställningar i veckan Sen fikade vi hemma hos oss och barnen fick leka av sig lite Förstår att du gärna hade velat vara med och rota bland kläder Om jag och Tjolla ska till Eleraff i sommar så kanske du vill hänga med, för visst bor du i Kalmar?
    Sambon sa att jag kan ju åka ner till Karlshamn själv... men hallå, vi har verkligen inga pengar nu och sitta och köra i 1,5 timme för att åka till en affär när vi ändå har eleraff här känns lite knäppt. Han tänkte att jag kanske ville shoppa på rean, men nej det går verkligen inte ... Längtar verkligen till lön den här månaden!!
  • Jen80

God kväll!
    Sitter här i min ensamhet och äter chokladmousse och grädde. Mmmmm...
    Ingen shopping här inte, men jag har klippt Ilon ! Första gången och utan pappans vetskap . Nä, klippte inte så mycket, men lite på sidorna så man fick bort bebisrufset. Sen har han lite längre upptill och baktill som innan och så kunde jag inte klippa av hans långa korkskruv han har där bak. Den är nog 10 cm när man drar ut den och det är verkligen bara en tofs som växer. Så gulligt ! Nu ser han iaf lite äldre ut, min bebis är borta . Tog dock inga kort idag *korkat*

• Jen80
    Everlonn skrev 2009-01-17 20:30:25 följande:
    Får man ge varning om auktioner på T med länk?? Köpte nämligen av en säljre...kläderna stämde INTE ALLS med beskrivningen och efter massa mail..ingen kontakt surk****ng så betalade hon tillbaka miona pengar och jag skickade tillbaka varorna... Nu har hon lagt ut dom igen!!! Med bara liite ändring i texten..stämmer fortfarande inte med verkligheten... Får man "hänga ut" säljaren och auktionen här??
    Du kan ju inboxa... mig t.ex ...
    LA Woman skrev 2009-01-17 20:31:40 följande:
    Har jag sagt att jag är sjukt godissugen ikväll Det är så läskigt vad de växer myccket när man klipper dom!!!!
    Oj, förlåt Generad!! Då ska jag inte nämna att jag mår illa efter all chokladmousse och har en stor skål med godis här som jag verkligen inte är sugen på, men inte kan låta bli ... Nä, taskig jag är!!
    Ja, ajg ska försöka att inte säga att jag har klippt honom till sambon. Han kommer hem sent imorgon så han träffar inte barnen förrän måndag morgon. Tänkte se om han ser nåt ... Har ju inte klippt mycket, men där det behövdes.
  • Jen80
    jacao skrev 2009-01-17 20:33:19 följande:
    Vi har våran crosströja till grå NS byxor, funkar bra till vanliga jeans också. Din kombo i BT med grå velour (tror jag det var) va också fin, borde ju funka med orange velour också Eller ngt turkost...
    Åh, va söt han är !!
  • Jen80
    LA Woman skrev 2009-01-17 20:50:56 följande:
    Tja, det är danskt, börjar på kat och slutar på vig, handlar om tights
    haha !!
  • Jen80

Everlonn: Åh fy, de ser verkligen inte fina ut ens på bilden. Inte tvättblekta?!?! hmmm... BLir så irriterad på sånt då jag är supernoga och har lätt för att beskriva mina plagg i lite sämre skick än vad de egentligen är. Dumt för mig, men avskyr själv att bli besviken när det kommer hem ett paket från T...

• Jen80
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-17 21:45:04 följande:
    Tycker INTE det är oki!!! Man frågar alltid FÖRE man använder bilder, inte efter!!
    Håller med! Man kan låna, men man frågar först!!
  • Jen80
    tinkerbell74 skrev 2009-01-17 21:56:40 följande:
    Samlar besökare?? *kan ingenting om bloggar*
    Haha, då är vi ungefär på samma nivår ...
    Men fult gjort, verkligen! Sen skriver hon att hon frågat i tråden, men det har hon ju egentligen inte. Hon har ju bara skrivit att hon använt bilder härifrån... ja och sen att man får säga till om man inte tycker det är ok..
  • Jen80

Nähe, ska ta och stänga av nu. Ilon har vaknat och kommer ner lite då och då. Måste få honom att somna om och sen gå och sova själv.
    God natt på er !

• Jen80

USch, det jobbiga är att man börjar fundera på hur många som gör såhär, men inte säger nåt (alltså lägger upp ens bilder i bloggar och så) *ryser*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12