Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-26 19:42:34 följande:
    dalmatinerbyxorna är slut på molo i alla fall, de andra sakerna kan jag inte uttala mig om.Hur är det att vara hemma i kalla sverige igen Går allt bra med syrrans graviditet, när skall hon ha????
    okej, tur jag fick tag på ett par då Jo det går bra men jag vill ha snöööö!!! men det verkar det inte som att det kommer komma någon
    Jodå hon är en riktig tjockis nu Hon ska ha 22maj, lagom till Maias 3-årsdag
    Har en kompis som fick en liten plutt idag på knappt 2 kilo. Här ploppar vännerna ut bebisar överallt så jag är sååå bebissugen men så länge F är arbetslös så kan jag glömma det Så snälla håll tummarna för att han får jobbet som han ska på intervju för imorgon
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-01-26 19:49:58 följande:
    är jag ensam här idag?????????????????????????????????hallååååååååååååååååååååååååååååå
    men jag är ju här älskling
    Hur gick allt krångel om arvet förresten?? Löste allt sig sen???
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-01-26 19:59:14 följande:
    ja lite snö hade väl varit kul Kanske vi kunde invigt pulkan som bara blev ståendes förra året, suck för våra mesiga vintrar.Sade han upp sig??? Det blev ingen flytt då???Förstår att du är baby sugen, är det själv med men vi får vänta lite, man vill ju ha tid med de 2 hulliganerna man redan har hi hi .Jag snubblade över ett par dalmatinerbyxor idag faktiskt. trodde jag skulle bli utan med jag hade tur. Hittade på harmoni barn i lund Skulle inte dit egentilgen men svängde innom när jag hämtade upp min mobil, ren tur Roligt med syrran o stora magen, har hon börjat inse att det faktiskt är bebbe på gång eller är hon fortfarande för orolig???
    Nej han sa inte upp sig...blev uppsagd, hela kontoret las ner så de blev alla arbetslösa iom krisen och jobbet på kontoret i linköping gick till någon annan...han ville ju ändå inte ha det

Jo hon börjar fatta att det är bebbe på gång nu o börjat kika på vagn o annat
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-01-26 20:07:46 följande:
    Men usch vad tråkigt Håller tummarna för det andra jobbet då.Kul att hon äntligen kan glädjas lite åt bebben. Har du hittat mycket gulliga kläder att köpa nu när det närmar sig( dum fråga kanske du har väl redan en hel gardrob )
    jodå här ligger en hel del både åt pojk och flicka redan
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-01-26 20:20:06 följande:
    trodde nästan det hi hi Vad står härnäst på din molo lista????
    jag väntar på en hel del fint. Stjärnleggings+ svettistunika + linne
    Sommarsuit triple star, tröja triple star och dalmatinersuit

Sen är det lite mer på önskelistan Gula bubbelleggings/byxor, dalmatinerlinne, gul bubbeltunika m.m m.m
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-01-26 20:21:34 följande:
    hej hej slinker in en runda försöker söva min hopplösa barn idag men inte en unge vill sova... när kommer nya katvig ?
    du kan få en hopplös unge till om du vill? Just nu sitter hon o försöker slita åt sig mormors tidning o snart tappar hon väl tålamodet så jag får ta henne....hon har Argentinska tider. Somnar 12-1 o vaknar 9-10
  • Zvartaliljan

Godkväll!

Kommit något nytt som jag bör kika på? Har suttit med powerlistern nu men bäst o vänta någon timme innan man börjar ladda upp va??

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 19:04:31 följande:
    Hej! Skönt att vara hemma? Jaa vänta till 20-21 iaf.... Nåt fint för Milo du laddar upp?
    Ja det är jätteskönt men såååå mycket o ta tag i *suck*
    Nja...tyvärr är det mesta i 86/92 så lite litet för Milo väl? Eller ja...Maia kan ju ha det mesta fortfarande, bara jag som tröttnat vet du
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-01-29 19:20:56 följande:
    liljan o loppanSå fin smällkaramell! Hur tycker hon att det är att komma hem o hålla på med massa bylsiga vinterplagg?Min kompis som bor i Florida var hemma med sina två barn över julen. Den minsta tjejen har aldrig varit i Sverige eller nåt annat kallt ställe. (1½ år). Hon kunde ju för tusan knappt GÅ i vinteroverall
    haha det är inga problem för Maia iaf Hon verkar redan ha glömt bort värmen där borta....
    Hur är allt med er då? Är det imorgon Meandi släpps förresten eller när var det??? Jag hänger inte med när allt ska komma längre...har så supermycket att göra
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-01-29 19:52:14 följande:
    Ja, det är imorgon Då ska jag ha visning här hemma, kul att se kläderna direkt Gokväll i tråden
    åh får jag komma?? Fast säljaren skulle nog bli pisssur för jag skulle bara kika o inte handla något...handlar bara av Jojoa så det så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12