Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tasha78 skrev 2009-01-26 17:19:20 följande:
    jag har en fråga till er som handlar danska barnkläder, jag har köpt en del molo kläder till min bebbe som jag tänkte tvätta i dagarna innan bebben föds och jag undrar vågar man tvätta allt tillsammans eller kommer det färga sig jag har bodisar med lamm, katter, kaniner med mera så det är ju liknande färger på något vis
    släng in en colourcatcher första tvätten så är det inga problem
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2009-01-26 18:27:27 följande:
    Hej !!Hoppas ni alla mår bra !? Här mår vi INTE bra Melker & Hilda har bronkit och Melker har dessutom dubbelsidig öroninflammation. Jag har öroninflammation på ett öra och stämbandsinfektion. Love har ögoninflammation på båda ögonen och mannen har precis blivit fri från bihålsinflammation. Huaaaaa........behöver jag säga mer.....kylskåpet fullt med pencilliner och hostmediciner...Nu BEHÖVER jag shoppa !!!!! Kommer Katvig denna veckan tro ???
    men fyyy det där lät inte roligt Krya på er!

Inget nytt katvig men massa fint ej sikke lej på funkybaby
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2009-01-26 18:36:21 följande:
    Tack ! Det ska vi verkligen försöka göra Nja, är inte såå förtjust i ej sikke lej  *väntar otåligt på katvig*
    jag gillade bondgårdsklänningen jättemycket men Maia passar mycket bättre i färgglada kläder så jag hoppar nog över den...
  • Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-01-26 18:39:42 följande:
    Godkväll!Kan man köpa Katvig eller ESL någonstans idag? Nä, då hade det väl varit kaos här. Jag har fyndat Noa Noa 70% & Molo 50% idag igen på Pilutta...Molo blå mössa med rosa stjärnorMolo jeanskjol med stjärnor till båda tjejernaNoa Noa lila vår/regnjacka med prickarKik Kid röd babymössa till lillan (hon har litet huvud)Noa Noa lila klänning till migsjälv!!!! Lägger in en bild i bildis snart. Olivia har fotat mig, fast med kapat huvud - tur det. Höll en randig Katvig velourisklänning i handen, 70% rea, men blev dumsnål och hängde tillbaka den. Hur korkad får man vara? Får nog åka dit imorgon igen!
    oj det var ingen dålig rea det *avis*
    Kan du inte snappa åt dig en liiten sån jeanskjol i 98 åt Maia också
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2009-01-26 18:45:30 följande:
    Jo, den är fin men som du säger är den färglös, inget för Hilda heller. Har ni kommit till rätta hemma i huset nu efter semestern ?
    nej jag har inte varit hemma än...är hos mina föräldrar i Nybro. Syrran har kommit hem hit från NY också.
  • Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-01-26 18:48:34 följande:
    Det hade jag gärna gjort, men jag tror det bara fanns en jättestor kvar. Ska kika imorgon igen om jag åker in. Det får jag nästan göra... *som i trans*
    Ingen fara Maia har inte brist på jeanskjolar direkt
  • Zvartaliljan
    Tasha78 skrev 2009-01-26 19:24:01 följande:
    då skulle du sett på ebay där ville de ha 80dollar för en dalmatin klänning
    haha knäppisar
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-01-26 19:24:22 följande:
    ha ha ja varför inte molo är ju så billiga i butiken.
    dalmatintröjan gav jag 379kr för...då köper man ju inte den för 370+frakt på tradera, men visst finns det säkert knäppisar som inte vet butikspriset som säkert går på det
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-01-26 19:29:43 följande:
    ä inte jag heller, men däremot tror jag att dalmatin tröjan med stjärnarmar hade gått högt på tradera i strl 92.... bubblan betalade ju 350kr för sin där...
    va? Men varför då? Slut överallt fattar jag ju då men det går ju att efterbeställa från One two ten via nån butik...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12