Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-01-14 20:48:59 följande:

knallrosa body el tröja har jag sett med svarta kvadrater,
    haha!! ja läste kadaver!! de hade ju varit nå.. =)
  • ÖNadja

Inte många här inne som är imponerade av camo, de är ju så synd att dom förstört hela printet med det.

Pratade med en butik idag som väntar in sin första leverans Molo, frågade hon om det kommer att komma nåt dalmatinlinne till kille och då sa hon att när molo har visat sin nya kollektion så producerar dom bara det som dom får mest beställningar på, resten kasseras!

• ÖNadja

Incommunicado skrev 2009-01-14 21:00:54 följande:

de säljs ju sen, jag sålde en provfleece på T vid ett tillfälle, wild nature mönster. Den var alldeles för stor för D  Trist att det blir så med beställningarna, vi borde få säga vårt redan från början.  
    absolut!
    Jag vill ju ha ett linne till Elvis med vovvar på...får hoppas på att många beställt det. De kan ju hända att sommarkläderna dröjer ett tag till och att de är därför man inte sett till så mycket av dom än.. *håller tummarna*

Vars sjutton kan man lyckas få tag på provkläderna?
  • ÖNadja

Incommunicado skrev 2009-01-14 21:03:01 följande:

ja nånstans får man ju dra gränsen för vad pojkarna ska ha.  Jag har iaf köpt lite rosa bubblor och blått med rosa mudd. Läckert!
    de är ju hur tufft som helst!

Ja tycker linnet med rosa kant är jätte snyggt, men är inte så impad av ryggen...gult med vita bubblor.

Min käre sambo håller däremot inte riktigt med mej om att vi kanske skulle kunna prova lite rosa på Elvis. =)
  • ÖNadja

Duntoffla skrev 2009-01-14 21:06:53 följande:

Jag vet att One two ten (generalagenten för Molo bla ) har utförsäljningar i Sthlm och Malmö i alla fall. 2 ggr per år
    [/citat]

åhh..vad kul för er som kan fara på sånt. Är det fler märken än Molo, mycket kläder, billigt? =)
    Incommunicado skrev 2009-01-14 21:08:11 följande:
    [citat]
    Min man tycker det är ok med rosa, han bryr sig inte, däremot kan han inte se färger el kombinera dem.
    Jag ska bearbeta min sambo. Det där med färg och kombination är ju inte deras starka sida. Fredrik brukar ta sånt som han kommer ihåg att ja tagit på Elvis förut. Tycker ju att heldressarna är suveräna för F del, mindre att matcha, men har klarar inte riktigt av alla knappar! =)
  • ÖNadja

Everlonn & FlowerPower: Kan ni länka mej till era annonser eller lämna anv namn i min gästbok. =)

• ÖNadja

fick hem tröjan från Matador idag, herregud vilken snabb leverans!!

Beställde tröjan i baby 92 å va orolig för att den skulle bli stor, men ja tycker att de blev alldeles lagomt mycket att växa i. =)

Nån som vill va gullig och lägga in dom två första bilder i BT, på den enda bilden är tröjan utanför byxan och på den andra i stoppad. =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12