Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-17 22:03:55 följande:
    Jag måste fråga... ni som traderar, har ni reagerat på att bildkvaliten blir sämre när man lägger upp bilden i auktionen? Jag vet att det brukar bli det om man använder powerlisten men nu lägger jag upp manuellt och det blir ändå så. Färgerna blir liksom inte lika bra som på orginalbilden. Eller är det bara vi som har en crappig kamera.
    Japp- jag redigerar alla bilder efter både MB och pixelformat- går dina bilder över traderas format så komprimeras bilderna automatiskt=korniga och dåliga bilder
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-17 22:08:37 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-17 22:07:31 följande: Oj, hur gör man det? *kvällens andra dumma fråga*
    Jag använder photoshop CS som redigeringsprogram- där förminskar jag stl på bilden först(eftersom systemkameran tar väldigt stort format) sen sparar jag bilden enligt givna format så att de inte överstiger 2 MB eller 640x480 pixlar såvida jag inte har tänkt ha megabild där pixelantalet får vara max 1024x768
  • Smultronhjärta

God kväll i tråden *vinkar*

Kikar in och ser att det fortfarande är Molo på tapeten
    Underbart fin shopping och lika fina barn i BT!

Tjolla: Jag tycker Milo är jättefin i rött så sluta tramsa

• Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-19 19:24:05 följande:
    Shyyyyyyyy!! Så säg nu, vad har du shoppat av nya Molo?? Jag fick tag på en astronautsuit idag! *glaaad*
    Åh fiina astronauterna Förstår att du är glad!

Jag har faktiskt inte shoppat mer än 3 tröjor och ett par byssor- har t.o.m hoppat över suitsenFörvånad Men jag skyller på att jag är "ur fas och mår skit"

Du har shoppat en massa fint såg jag i BT- något kvar på listan?
  • Smultronhjärta
    Grodan33 skrev 2009-01-19 19:23:02 följande:
    Hej hej någon som har nya molo regnbågsbodyn här den kortärmade? Är den normal i st? Kan jag köpa 92 till min lille? Som kommer var ca  1 år och 4 månader i sommar? Han är nu 11 mån 81 cam lång och 11.4 kg Sen en fråga till tänkte köpa den gröna byxorna med stjärnor på som knickers till han att ha i sommar vet inte alls vilken st man ska ta då? Nån som kan? Mvh Linda föresten han har 86 i dalmantiner nu både i suit och body des itter perfekt nu
    Jag hade 68 på sonens knickers förra året- funkade superbra(han var då 1 1/2)
    Tjollabolla skrev 2009-01-19 19:32:04 följande:
    Mår du inget bra? Jag antar och hoppas att det bara är en övergående fas?   Gah Max måste ju ha en vovvesuit!! Finns på Mysgrodan och EST tror jag i 92! Jag har astronatursuiten och gröna starsbyxor på väg hem. Vill ha gröna starströjan, blåa starsbyxor och kaanske en dinosuit med  Sen har jag bokat en regnbågsanorak på Bus och Rackartyg, har span på en del som ska komma med februari leveransen. Hmm ja annars har jag nog hunnit köpa på mig det mesta
    Japp- övergående fas Dock verkligen en rent åt helvetes jobbig fas just nu Ursäkta ordvalet men den beskrivningen krävde en liten svordom...

Max borde kanske få en liten vovvesuit Regnbågsregnbyssorna är jag sååå sugen på*måste nog oxå förboka ngnstans*

Hoppla, nu börjar du komma igång med Molosarna Fiiint!
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-01-19 19:40:13 följande:
    Oj, vad är detta för "ur fas och mår skit" ?
    Ja du En riktigt illa en om jag inte ens kan shoppa- maken är helt förvånad
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-19 19:51:48 följande:
    det är inte graviditets krämpor
    THEA och Grodan skrev 2009-01-19 19:52:53 följande:
    Illamående på morgonen och allmänt kinkig......gravid??? Godkväll alla, vad shoppas?
    Godkväll flickor
    SchyyCool Jag ska reda ut det där imorgon..
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-01-19 19:59:08 följande:
      Du fattar väl att du måste återkomma med utredandet va.... Alltså imorgon...
    Jaja- DET har jag redan insett Nyfnikna pölseflickor liksom
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-01-19 20:11:44 följande:
    Spännande !!!! Åhhhh myyysigt !!!!!!!  *längtar tillbaka*
    Klart du gör..vill minnas att jag har sett din lilla fina gravidmage när du inte hade lång tid kvar Själv har jag fortfarande mardrömmar från min tid som elefant (+31kg) med alla tänkbara krämpor*hua*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12