Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-03-27 15:53:24 följande:
    Fuderar på hur mycket man kan ha i växalådorna och i hur många storlekar större?
    Åh du kan ha hur mkt som helst ju Allt beror på hur gott om plats man har och hur lätt man tröttnar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-03-27 15:56:53 följande:
    *hehe* bra svar.. Undrar om det var min plånbok ville höra?
    Nej men plånboken lyssnar aldrig på mig.. så varför skulle man någonsin lyssna på vad den vill
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-27 16:01:40 följande:
    Låvar att säga till om jag råkar på ett par mindre!!  *håller tumsen*
    Ja och där fick jag bekräftelsen på att jag inte är ensam om att ha 2 stl upp i växalådan Kristyr: Jag tror du frågar i fel tråd om du vill ha vettiga (läs: ekonomiska) förslag
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-27 21:30:41 följande:
    kan vara för att du la in en bild på maia i bildis med katvig kläder på. reklamvarning säkert tyvärr.
    Tror också att det har med bild i BT att göra men troligen själva skriftliga tackandet/hintandet{#lang_emotions_dreamer} Bilder kan man ju lägga in hur som helst
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-27 21:36:46 följande:
    Å sorry! Tänkte inte på det   *fixar på stört*
    Du får nog lägga in bilder om ni sköter "fixandet" av det via gb/inbox- alltså inte nämner ngt alls i själva tråden
  • Smultronhjärta
    Linnea och Kevin skrev 2009-03-29 11:44:12 följande:
    Hej tjejer!! Om jag ska köpa molobyxor tillKevvan o ha som knickers i sommar vilken storlek ska jag ta? hanär ca 90 lång.
    Jag hade kört på 74- fast det spelar ju in lite hur proportionerlig han är.. Max är 85 cm lång och han kommer t.o.m kunna ha 68orna som jag köpte till han förra året tänkta som knickers- då såg de ut som för korta byxor så i år lär de nog sitta perfekt på hans korta stumpar till ben
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12