Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-29 22:09:13 följande:
    men duuu sen du var på det dära ul så har det blivit en del "flick" inköp tycker jag nog .
    Jag kan erkänna att jag har köpt ett polkagrisrosarandigt spjälskydd men det var enbart för att jag hittade ett som var både högt och billigt(jagade halvt ihjäl mig förra ggn så nu var det bara att köpa) och som jag har öppet köp på i 30 dagar utifall att Annars så har jag bara köpt grejer som passar minst lika bra på lillebror
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lollypop skrev 2009-03-29 22:17:46 följande:
    Kvällens och torsdagens skörd på T inbringade 4500:- Så nu måste jag väl kunna shoppa med gott samvete!!?? Men vad!!??
    Spontant tänker jag lila/vit Katvig{#lang_emotions_dreamer}

Sen kan du ju skicka över lite gott samvete hitåt
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-03-29 22:20:40 följande:
    Shit vilket FYND!!!! Grattis. Igen !
    Tack!
    Kändes lite som ett fynd faktiskt- tänkte inte länge innan jag tryckte köp-nu kan jag säga
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 22:28:38 följande:
    men himmel, hur hittar du allt. Tycker jag varit inne på t många gånger i kväll
    Höga skills när det gäller Tradera Nej ikväll har jag haft tur och sen såg jag att de två säljarna började lägga upp annat och då har jag sett tidigare att godbitar kan dyka upp hos dem så jag spanade lite extra.
    Lammtröjan är dock ett oväntat fynd- jag har suktat många ggr efter den lammtröjan varje gång jag kikat in på Eleraff där det finns en enda stor stl kvar..
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-03-29 22:31:29 följande:
    Grattis smultronhjärta!! Du var sekunden före mig! Fy, vad snopen jag blev att den var avslutad.. GRATTIS! Hej, hej i tråden!
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 22:35:32 följande:
    Ja man skall ha tur i bland. Svea älskade sin lamm tröja, men den sålde jag för tyckte den var för sliten. Så nu är jag också på jakt efter en sådan. GRATTIS!
    Tack Vi har lammen med bubbelärmar sedan tidigare..Gillar dock inte att bubblorna blev luddiga så snabbt...men nu fick vi ju en ersättare
  • Smultronhjärta

God morgon!

Jag har precis betalat alla mina synder från i går kväll när jag spontankryssade genom hela Tradera
    Maken som också har notifier på samma mail såg alla köpmail som trillade in på sin dator så jag fick snällt förklara att en ny lammtröja hittar jag knappt på salg längre, och Småfolkisar kan man aldrig ha för många av och...och..{#lang_emotions_cool}

• Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-03-30 08:36:41 följande:
    orange frottékjol och apklänningen Det har jag beställt till Maia Och päronklänningen ska hon också få, så fin ju
    Åh jag vill ha en päronklänning- den känns så mycket sommar{#lang_emotions_sunny}
    SmillaMilla skrev 2009-03-30 08:33:21 följande:
    I dag skall jag på me&i party, igen. Vad är ett måste? Svea har redan från vårens kollektion: kalas bebis tunika lime gröna frote sputnik klänning kalas skarf Anton: formel1 tshirt Nu är jag sugen på den röda moln t-shirten till svea och randig lejon tröja till Anton. Några mer måsten?
    Turkosa knickers
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-30 08:49:34 följande:
    Klart du ska ha en päronklänning
    Har faktiskt funderat starkt på den men eftersom jag under min förra graviditet intog elefantstorlek tvekar jag inför att köpa något med bara axlar..Michilingubbe i tubklänning skulle va nått
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12