Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-29 12:01:14 följande:
    ha ha du med FIIIINA!
    De är fina dessa ränderna och funkar ju till både kille och tjej för än så länge är det en pojk i magen tills jag har det svart på vitt att det inte är så
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 12:07:32 följande:
    ha ha ja och med en orange tröja till så blir det suuuper fint! När är det du har bf?
    Andra halvan av augusti- kan inte säga närmare än så eftersom när vi gjorde rul nu i veckan så kom BM inte in i datorsystemet för att kunna säkerställa datum. Så hon ska skicka det till mig i början på veckan brevledes men jag tror på 25 augusti
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 12:11:56 följande:
    aha, men då är det ju lååååååångt kvar
    Hi hi kanske inte men vi vet alla hur lååååångt det känns
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-03-29 12:36:00 följande:
    God middag! Äntligen lite FL-tid! (hoppas jag) Svärisarna och sambon är på fiskemässa resp trädgårdsmässa. Orkade inte följa med och släpa omkring på Noel så min mamma och svärmor åkte själva. Dock har jag en tokgrinig Noel på halsen Men förhoppningsvis är han på väg att somna. Vad händer här? Är det ngn som shoppar något? Själv har det varit ruggigt dåligt på shoppandet de sista månaderna. Vet knappt vad som kommit ut nytt.
    Hej Tofflan

Jag shoppar ingenting bortsett från Tradera..men det räknas ju knappt{#lang_emotions_dreamer}
    Spontanbudade nyss och gjorde likadant igår:

www.tradera.com/Huvtroja-fran-molo-i-nyskick-i-storlek-98--auktion_87231788

Såg den i slutminuten och ögat fastnade på luvans foder så jag var tvungen att buda{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla: Jag sparar mina slantar inför Molosalgen- ska ju shoppa en hel garderob och just nu lutar det ju att jag får shoppa klänningar och sådant så då behöver jag ju ännu mer geld
    Vad har du budat hem för något
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 12:41:45 följande:
    Åhhh vilken coool!
    Ja den blir nog bra på vårkanten även om jag inte är överförtjust i luvtröjor... men vi ska nog hitta användningstillfällen för den ändå
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-03-29 12:51:24 följande:
    Jacao- Åh söta Greta i BT! AHa! Åh, vad roligt att få shoppa "tjejkläder"! Mysigt med en av varje! *Avis* Jag har shoppat Senaste köpet var denna www.tradera.com/Superfin-troja-fran-smafolk-s... Inte min annons! Och sen en POP-jacka, lite Småfolk från TS och T.
    Well..fortfarande är det en lillebror i min värld även om rultanten mumlade något om motsatsen..I veckan får jag det svart på vitt!

Underbara Småfolk{#lang_emotions_heart} Jag fick hem tre nya Småfolkisar i veckan och jag tröttnar aldrig!Jag har insett att jag skulle troligen spara en herrans massa mer pengar om jag lät bli T men vad tråkigt jag skulle ha då{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-03-29 12:52:09 följande:
    Apropå salgen så var väl ryktet att den är i juni? *hoppas*
    Japp- ryktet säger fortfarande juni. Jag personligen tror på samma datum som förra året dvs sista helgen i maj..
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-03-29 13:01:33 följande:
    Åh vad spännande! Om jag någonsin får en tjej så kommer hon bli extremt bortskämd av sin pappa skulle jag tro. Hon skulle nog få det mesta hon pekar på Ja visst spar man pengar om man inte shoppar på T men fynd är alltid kul även om man har en tendens att shoppa mer än man behöver Vilka Småfolk har du fått hem? Jag tröstbunkrar fortfarande eftersom salgen inte blev av i vår
    Jag har iofs förlikat mig vid tanken på en minivariant av mig själv nu så jag är riktigt nyfiken inför fvp svaret som borde komma i veckan (iom att jag inte har hört ngt via telefon så antar vi att allt annat ser bra ut)

Fick dessa
    www.tradera.com/smafolk-t-shirt-NY-strl-98-104-apor--auktion_87340210
    www.tradera.com/SMAFOLK-t-shirt-med-grona-grodor-retro-s-98-104-HELT-NY--auktion_87487444
    www.tradera.com/SMAFOLK-tshirt-me-morkroda-katter-retro-s-98-104-HELT-NY--auktion_87487542

Jag fortsätter bunkra som aldrig förr även om jag då är väldigt nöjd med att salgen inte är förrän till hösten=mer pengar till varje salg{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-03-29 13:10:02 följande:
    Håller tummarna! Vilka finda fynd! Visst är det så att man har mer till varje salg men jag är inte så säker på att jag kommer kunna åka till hösten. Det är inte helt lätt när man har en bra bit att åka och sen är det massa annat på hösten. Nåja, det löser sig säkert. Jag överlever nog det i värsta fall också
    Tror inte att det blir salg andra helgen i maj- känns för tidigt men vi får se när Katvigdatumet släpps...Är den tidigt så tror jag att Molos också är tidigt i år. För min del så får det gärna vänta lite- hoppas på att växelkursen ska backa.. lite iaf

Skulle du inte komma iväg till Småfolk så finns det ju alltid snälla människor i tråden som kan handla åt dig{#lang_emotions_dreamer}

Kan tyvärr inte hjälpa dig med gula strumps eller stövlar Små stl kvar på babyshop och stövlar har jag faktiskt inte sett någonstans..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12