Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

maugu skrev 2009-01-15 07:44:05 följande:
    Hej!Fin shopping-nu hoppas jag mina paket från Sverige oxå når Österrike denna vecka-VILL HA Det är inte klokt vad MOLO säljer och inte ens en vecka har gått..såg att bla Hundtröja med knapp är slut i alla stk hos LLM...jisses..och kan man då inte beställa mer från MOLO-schysst andrhnadsvärde..verkar inte vara någon finansiell kris på MOLO-shopping iallafall Är du hemma idag?
    Hej, jag är bara hemma på förmiddagen, vi turas om vissa dagar när det stämmer i schemat så att Damein inte får långa dagar på dagis.

Nu skriker han, får fortsätta läsa/skriva sen!
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

ingen shop som fått in tshirts än? Jag börjar bli desperat, jag föredrar dem när vi är hemma, det blir mindre söl på kläder vid matbordet (och han slipper stora heltäckande haklappar som han avskyr). Men han växer ur sina tshirts nu så jag vill ha nytt, helst Molo förstås.... Småfolk på rea skulle kunna funka, finns det kvar något?

*kollar shopar*

världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-01-15 09:38:54 följande:
    ingen shop som fått in tshirts än? Jag börjar bli desperat, jag föredrar dem när vi är hemma, det blir mindre söl på kläder vid matbordet (och han slipper stora heltäckande haklappar som han avskyr). Men han växer ur sina tshirts nu så jag vill ha nytt, helst Molo förstås.... Småfolk på rea skulle kunna funka, finns det kvar något?*kollar shopar*
    stlk 86-92 alltså baby, inte junior
  • Damien och Adrian
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-15 09:41:41 följande:
    Go morron go morron!!Har alla tagit sovmorgon idag Hoppelihoppingsugen e man allt Incom ---- kullerbyttan har lite rea på småfolks t-shirts men höjt frakten under rean loveliva --- men neej Jobbigt med mjölkallergi!!
    tackar! *kollar kullerbyttan*
  • Damien och Adrian

nej de6t fanns inga tshirts. Fast jag vill nog helst ha Molo ändå, om inte några riktigt coola småfolk dyker upp, tycker alltid det är samma som cirkulerar....

• Damien och Adrian
    Nika skrev 2009-01-15 09:42:09 följande:
    nu sprack köpstoppet förresten.. hade ju tänkt att vänta till efter lön,..men alla knapptröjor höll ju på att ta slut... så nu har jag beställt vovvarna jag med... takts och knapptröja..hittad einte en i 122 tyvärr så det fick bli 116
    Grattis till första vårmolon!
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2009-01-15 09:53:34 följande:
    åhh tack.. kommer du ihåg om kantbanden är orange eller röda????
    menar du linnet/tröjan? Den borde vara röd... jag ahr bara fått hem byxan än så länge, väntar dock på paket idag, får se om det dyker upp något då.

Veras Hus och My-baby köpte jag på i fredags och helgen, ingen av dem har skickat paketet, el de t har inte kommit iaf. LLM köpte jag av i tisdags och fick leverans igår.... skillnad i service.
  • Damien och Adrian

någon mer än funkybaby som fått in idag?

• Damien och Adrian

rackamajas suit92:a vovvar med rosa kant är ju fortfarande kvar, ingen som ska ta den?

• Damien och Adrian
    gambia90 skrev 2009-01-15 15:12:53 följande:
    mysgrodan har fått in lite.
    tackar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12