snigelina skrev 2009-01-12 09:13:30 följande:
Ja, jag har rensat lite, men har int sådär jättemkt jag klarar av att skiljas från så det är lite jobbigt Men sommarkläder har jag en hel del, men det känns lite tidigt att sälja nu.Har ju redan fått hem 5 nyheter + att jag väntar på 3 från eleraff + att vi har 3 nya lurvar också. Gulp. Mycket blir det..
jag har 4 nyheter från prespring hemma så totalt har jag köpt 18 nya, 2 av de 16 jag beställde var ytterkläder från höstkollektionen så de räknas inte!
Jag saknar fortfarande cupströja, dalmatintröja i 92 (har 86), dalmatinbyxa med blå mudd om det kommer, turkos byxa och ev bubbegumbyxa om det kommer... jag misstänker att jag köper en del t-shirts och bodies när de kommer ut också.
Fast jag får nästan bara köpa molo i vår, maken har satt stopp på att jag köper allt som rör sig, så Molo och bara ett par st av andra som lite velourisar från Katvig t ex och en jacka - deras blå jacka i år är underbar! Hoppas den är för våren bara, inte vintern. Tror förresten det är regnjackan som är fodrad eg.