Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-13 19:16:31 följande:
    Du får ju iaf din gubbe att titta på molosar men min gubbe bara säger att det där kan du bäst så jag låter dig sköta det.....men det betyder inte att jag får shoppa hejvilt för det...
    Låter som min! Fast oftast kan han inte låta bli att komma ändå när jag ber honom kolla, framförallt inte när jag sa att det var rymdprint
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 19:22:04 följande:
    Vi får väl se om det var ett smart drag eller ej- alla kanske sitter på vovvar redan när de väl släpper på sina Himlans skumt att de skippar JR 92an- kul för alla som är ute efter den *not*Dalmatinerna sitter jättebra på Max så här blir det baby.. det är min plånbok glad för eller ja gladare Dessa köpte jag idag:www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...
    Å vad fina! Jag ska köpa en dalmatiner i baby 92 åt Milo, sen får jag se hur den sitter. Vill ha regnbågen med.... Den är ju inte så dyr som alla andra jr men tycker babymodellen är snyggare!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:27:02 följande:
    Ah, vi har börjat prata semester här hemma, vi drar ju utomlands till hösten men tänkte ta 1 vecka i Skåne i sommar, sambon har inte varit där på länge. Vore super skoj o träffas, ska nog kunna avvara MINST 1 dag till shopping
    Å måste säga att vi var på en camping i Landskrona i somras som låg vid havet, det var galet fint där! Där kanske fanns stugor med, minns ej...
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-01-13 20:31:57 följande:
    Det roliga är att nästan alla som hänger i tråden faktiskt bor på landet Bönner har bättre klädsmak vill jag komma fram till
    *ASG* Instämmer!!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:42:07 följande:
    Låter ju fint Du minns inte vad den hette?Vi funderar på om vi ska hyra en husvagn eller om vi ska hyra stuga, lutar nog mest åt husvagn för då kan vi cirkulera runt lite mera
    ÅÅ då måste ni komma hit ju! Åhus camping är superfin! Kan kolla vad den i landskrona hette
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-13 20:49:50 följande:
    Hahaha...bor alla nära kossor eller?Jag tycker jag bor på landet men vi har ingen äng nära och inte heller några kor. Hästar finns det dock inom promenadavstånd
    Ja vi bara 200 meter till närmsta kossorna
    lillronya skrev 2009-01-13 20:49:33 följande:
    SSSSSSSSSSsccccccccccccchhhhhhhhhhhh alla här känner ju inte denna bonnen.
    *ASG*
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-13 20:50:25 följande:
    Ja den är underbar Så KÖP!!!!!
    Massa massa fina bilder du hade i bt idag! Håller med, klänningen och starsen är såååå snygga ihop!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-13 20:51:11 följande:
    Hum, undra om det inte var Åhus camping jag kikade på nyss?
    ÅÅ en mil från oss Då måste vi ses!
  • Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-01-13 20:54:37 följande:
    Koskit är lugn....när de sprider ut grisapiss....då snackar vi STANK!!!!! *uärk*
    *ASG* Ja exakt!
    Duntoffla skrev 2009-01-13 20:54:39 följande:
     Ah, så det är därför du säljer kossorna? Du har så du klarar dig
    Ja, men frågar är ju varför DU säljer kossorna om du inte har några utan för fönstret? Stackars Noel kommer inte veta vad kossor är för mamma säljer suiten.... (För barn som inte har Molos kossor vet ju inte det )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12