Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:10:22 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:08:22 följande: Men då vad tråkiga dom är. Vi kan väl tipsa varandra om vi hittar 92or? På veras borde det ju komma in tittar man på sidan står det under 86 och 92. tillfälligt otillgängliga.
    Naae det tror jag inte, dom tog nog slut direkt när dom kom ut....
    Ja jag håller alla ögon jag har öppna Annars får man väl se, det är säkert många shoppar som gör fler beställningar sen.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-11 14:10:58 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:09:11 följande: dalmatinerna med röda kanter och gula prickar.
    Hmmm. Var finns dom=
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-11 14:13:02 följande:
    Det hoppas jag VERKLIGEN inte Måste rensa garderoben mer för att ha råd med nya Molo. Men hur ska jag kunna skiljas från en del som jag knappt använt? De kommer ju inte blir mer använda heller om jag spar dem och köper ännu mer...
    Nej jag har samma problem! funderar på att skiljas från kossor och uttrar. Men kan jag det, verkligen???!
  • Tjollabolla
    Nova76 skrev 2009-01-11 14:41:46 följande:
    Kan inte bestämma mig vilken Hannes ska få;Dinotröjan, bilbubblor tröjan eller astronauttröjan... Vilken är finast? i JR alltså. Om dalmatiner kommer i JR kanske han får den utöver en av de andra...
    Dalmatiner kommer inte i jr
    Jag röstar på astronaut tröjan!! Den ska vi med ha tror jag
  • Tjollabolla
    Nova76 skrev 2009-01-11 14:47:33 följande:
    Mysgrodan har austronauterna, dinosarna och bubblorna tror jag att jag såg på Eleraff båda två
    Håller med. Sjukt dyrt... Ja tyvärr. Dom som vet säger att det inte kommer dalmatiner alls till pojk jr. Jag har bestämt mig för att pressa ner Milo i en 92 tröja ett par månader till
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 14:51:10 följande:
    Jag gillar bubblorna med starsärmar- är inte överförtjust i dinosarna IRL coola men mixen med alla färger är lite för mkt för mig. Astronautprintet tror jag växer mer och mer- lurar på en suit i det
    Kommer det suit i det printet??!?!
  • Tjollabolla
    Nova76 skrev 2009-01-11 14:52:08 följande:
    gud vad bra! jag testade med Hannes med biltröjan när den kom i baby men det gick tyvärr inte... (vad trodde jag liksom... han är snart 3 år...! )Astronauterna får det nog bli och sen kanske dinosarna... hmm... måste nog kolla på dem IRL först tror jag, det är ju viktiga beslut
    Kan ju bli tajt på en 3åring
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 14:53:51 följande:
    Ja det är väl rymden som är astronaut eller har jag felwww.annacill.se/show_product_pictures.asp?art...
    Oh my! Jag döör! Den MÅSTE vi ha! Jag som hade bestämt att det bara skulle få flytta hit EN suit och det är såklart vovvarna. Men nåja, jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig
    Då så. Kossor och flygplan och uttrar. Say hello to T!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12