Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-11 16:08:57 följande:
    Haha...aj aj då! Förstår att det inte var toklyckat! Tack snälla du! Sitter här med powerlistern. Urk vad tråkigt! Man är så rädd att missa något litet.
    Urk! ja det är trist! Jag måste lägga upp ikväll. Så drygt när jag inte kan använda powerlistern, får sätta och lägga upp alla en och en. Och så måste det ju vara på kvällen med så det blir rätt tid när det går ut. Så trist!!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 16:23:51 följande:
    Har du Mac? Eller varför kan du inte powerlista? Superfin presbild oxå
    Ingen aning om varför det inte funkar, har vanlig laptop ingen mac... Har testat flera gånger men auktionerna kommer inte upp, det bara hänger sig. Lagom kul när man laggt upp 20 auktioner!! Så jag vågar inte testa fler gånger
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-01-11 16:29:19 följande:
    E mår bra idag. Bortsett från att han pickig i halva fejjan och mår ruttet i magen....Råkade få en isglass av snälla systrar i förrgår. Innehöll ju fruksaft..... Vem tänkte på det? MAmma hade ju sagt att glassen i frysen var ok. Men det var innan vi köpte isglass. Idag ville han smaka rödkål och det fick han. Smarta mamman läser på burken efteråt och inser att hon förgiftat barnet med äppeljuice....Jag ger snart upp! Kan de sluta stoppa förbaskade äpple i allt?!
    Å stackars E!!! Vad jobbigt
    Duntoffla skrev 2009-01-11 16:28:32 följande:
    Ja. Tur man har standardtext på infon i alla fall och bara behöver lägga in för just det aktuella plagget
    Vet inte varför det inte funkar.... Jag vågar inte testa igen, det hänger sig varedna gång så får jag ändå göra om allt en och en...
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 16:31:16 följande:
    Testa att radera versionen du har och ladda hem den på nytt..Dessutom kan det framförallt på söndagar i värsta fall dröja tre timmar innan auktionerna syns på T. Och spara ditt lista så du kan dra igång den igen ifall det skulle krångla..men jag tror att du har antingen den äldre versionen elller en bug i systemet vid installation
    Har testat... Inget hjälper Har den nya versionen. Det hjälper liksom inte att spara listan när det aldrig laddas upp Hänger sig varje gång. Tror det är vårt trådlösa nätverk som ställer till det.
  • Tjollabolla

Snälla kan nån hjälpa mig med att hitta en porto prislista hos posten?! Tycker dom skrivit helt konstigt nu, hittar ju inte Vad kostar ett frimärke idag??

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-11 20:51:04 följande:
    Vet du ungefär hur mycket det skiljer på längden?Hoppas verkligen den inte är lika lång som grodorna, för den var låååång, mer tunika är tröja
    Alltså jag tycker inte grodorna är såå stora. Dom sitter bra på Milo. Din kanske var felsydd/felmärkt?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-11 21:28:48 följande:
    Verkar så...men åååå va drygt, vill ju få iväg vinnar mailen nu innan det är dags för soffan ju.
    ÅÅ har du inte automatiskt?? det är ju såå smidigt! *löööve*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12