Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-04-03 23:27:47 följande:
    shoppar lite brb
    Shoppa gärna för min del också för jag är snart pank. Här blir det vatten & bröd för mamman resten av april
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

Tjejer... Nu maler jag, jag vet. Men vill ni hjälpa mig?

Jag velar mellan en lila lurv + katvigmössaeller en rosa + denna mössan högst upp längst till höger, supersnygg med blommor i rosa, gult, turkost osv.. www.frithiof.net/Bilder%20till%20hemsidan/Mamma/kontakt_500x750/JPEG/CS_frithiofare_07.jpg

• LillaÄrtan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-04-04 00:29:17 följande:
    Lila och Katvig tycker jag
    Tack
  • LillaÄrtan

Någon webshop som har ngt Påskerbjudande just nu som säljer lurvar?

• LillaÄrtan

Hej tjejer!

Behöver lite tips!
    Har köpt skaljackor till mina tjejer på poprean, de rosa finfina från hösten.
    Men idag skulle lilltjejen få inviga sin... Och den är alldeles för liten
    Hon har 80/86 i kläder & jackan är en 86a, men väldigt kort i midjan på henne så det är ingen idé att ha kvar den, lapparna sitter ju fortfarande kvar så jag får lägga den på T.

Nu vet jag inte om jag ska köpa en likadan på T med lapparna kvar i storleken större eller om jag ska köpa vårens cerisa eller något HELT annat!

Så, tips på fina & bra jackor mottages TACKSAMT! {#lang_emotions_flower}

• LillaÄrtan
    lillronya skrev 2009-04-06 21:23:59 följande:
    Några dagar efter auktionen gått ut så fick jag ett mejl från köparen. Hon skrev att hon hade köpt en "lurvfles"  och att hon inte fått nåt vinnarmejl. Jag skrev tillbaka och berättade om det automatiska vinnarmejlet och skrev även uppgifterna där i så att hon kunde betala. Jag började mitt mejl med att tala om att det inte var någon "lurvfles" utan en luvjacka med trafikmärken på..... Ja ett mejl till blir det definitivt!
    Jag hade blivit galen

Har en hög att lägga på T, tänkte fixa det nu ikväll... Men kanske det är smartare att lägga upp till BB/Lön istället? Vad säger ni som har erfarenhet av T?
    Har inte sålt så många plagg... {#lang_emotions_embarassed}
  • LillaÄrtan
    lillronya skrev 2009-04-06 21:21:21 följande:
    Vi har den ljusrosa till Anjelin och den är ju superfin! Hittar du en likadan i större storlek så röstar jag på den.
    Ja höstens rosa är ju riktigt riktigt fin i färgen! Vårens känns lite mörk...
    Men jag håller ögonen öppna för andra jackor än pops också
  • LillaÄrtan
    lillronya skrev 2009-04-06 21:30:41 följande:
    Anjelin sågar alla andra jackor sen hon fått den rosa. Det är vår första pop-jacka och jag är sååå nöjd.
    Ja, men den är ju så fin! Sen var ju tanken att matcha tjejerna lite med likadana jackor.. Så jag var nästintill gråtfärdig när jag insåg att 86an var alldeles förliten på henne.. {#lang_emotions_embarassed}

Ang Tradera så vet jag inte, om jag ska vänta en vecka med att lägga ut eller om jag lägger nu & har tvåveckors auktioner.. Fy det är ju skitlänge!
  • LillaÄrtan

Hej tjejer!

Någon här som har Katvigs jacka? www.luckylittleme.se/product.asp
    Småsugen på en sån åt lilltjejen som nu står helt utan vårjacka..
    Hur är dem i storlekarna?

*En som velar på tok för mycket* {#lang_emotions_embarassed}

• LillaÄrtan
    LillaÄrtan skrev 2009-04-07 21:52:41 följande:
    Hej tjejer! Någon här som har Katvigs jacka? www.luckylittleme.se/product.asp?product=1901... Småsugen på en sån åt lilltjejen som nu står helt utan vårjacka.. Hur är dem i storlekarna? *En som velar på tok för mycket*
    Ingen?
  • LillaÄrtan

Nu har jag en ny fråga för ingen visste den sista.. {#lang_emotions_embarassed}

Har en grön popjacka, förra vårens underbara gröna färg. Kanske lilltösen får den då.
    Men vart hittar jag en SNYGG mössa till en tjej med lite grönt i?
    Gärna roooosa...

• LillaÄrtan

Trådmördare är jag tillåme {#lang_emotions_undecided}

• LillaÄrtan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 22:57:34 följande:
    Ålder på tösen?
    18 månader
  • LillaÄrtan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 23:07:11 följande:
    Å gillar du hjälm mössor?
    Kanske hon ser ut som en bebis då? {#lang_emotions_innocent}
  • LillaÄrtan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 23:17:26 följande:
    Nääää!!! Inte ser hon ut som en bebis då heller Vi använder ofta hjälmis här hemma och Bubblan e ju snart 2 1/2 år! Iofs kanske alla tycker hon ser ut som en bebis?   Jag tycker det är jättefint iallafall
    Har inte testat iofs
    Men hon har stoooort huvud... Lika stort som min 3åring!

Här kommer bild på min lilltjej i grön popjacka. Fin men tråkig och alldles för POJKIG!

• LillaÄrtan

Tusen tack för era tips {#lang_emotions_kiss}

Tittat på 1000000 mössor men ingen som jag är jätteförtjust i
    Jag vill ha ngt rosa.. hellst

Buttelina: Den första gillade jag mycket!!

• LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-04-07 23:44:24 följande:
    nähäpp den hade visst bara kommit i solhatt . men villervallas multirand då?
    Måste kolla
  • LillaÄrtan

Nä... just nu lutar det nog till att jag köper en ny jacka. Jag har letat mössor utan framgång, till och med fått superhjälp här men inget jag är superförtjust i. Fy fan va jag blir galen på mig själv!! {#lang_emotions_demon}

Ni ska veta att jag är jätteglad för att hjälp jag fått/får här.{#lang_emotions_flower} Ni är KANON TJEJER!! {#lang_emotions_flower}

• LillaÄrtan
    Tindrisen03 skrev 2009-04-08 11:19:50 följande:
    Fast jag skulle tycka att det var fint att bryta av med en cerise mössa till även om den ej har ngt grönt i el ex katvigs rosa-vita el cerisa-vita mössa. Annars, prova att ringa Lilla Helsingborg. de säler mössor av ett märke som heter Kusin och som verkar finnas i hur många färgkombos som helst. kolla Havsvinds dotter här i en av mössorna www.familjeliv.se/Forum-11-240/m41192578-106.... Själv köpte jag en cerise med stjärna och bakgrund i två andra rosa toner. Superfin och väldigt välsittande. Verkade inte finnas två mössor som var lika och därför finns de inte på hemsidan. Om du säger att du söker en i grönt och rosa kanske de har ngn sådan dock
    Ja, kanske det skulle vara något
    Ska ta o kolla upp detta!
    Tuuuusen tack för råd & tips {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12