Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nu söker jag Moloskornas måttalbell igen {#lang_emotions_embarassed}

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-27 09:58:55 följande:
    Kolla på okidoki
     finns inte
  • LillaÄrtan

nu hittade jag 

• LillaÄrtan

Min lilltjejs fot är 13cm ganska precis. Hittade Pärlplatteskor i mindre storlekar nu...
    Någon med barn som har 13cm fot? Vad hade ni tagit för storlek. 24 låter STORT men dem är 14,5cm invändigt...

• LillaÄrtan
    lillronya skrev 2009-03-27 10:09:15 följande:
    Mina små har fötter som är mellan 13,5 och 14 cm och jag har köpt 24 till de. Tror det blir alldeles för stort till din lilla. Även om måttet ser ut att stämma.
     Tack för ditt svar

Ja, efter min stortjejs skor är stora... Så tänker jag detsamma om de mindre storlekarna. Låter megastort  att köpa 24 åt någon som är 17 månader...
  • LillaÄrtan

Kikar in...

Hela bildtråden är full i supersöta mammor & barn

Och vilka superhärliga vårbilder ni alla har! Här i norr är det FULL vinter fortfarande o ända ner till -20 grader på nätterna fortfarande. {#lang_emotions_undecided}
    Ja nog dröjer det en månad ännu innan vi kan ha skalkläder ens.. Jag längtar o blir så avis på er i söder!!

• LillaÄrtan

Jag är jättejättesugen på en Lurv till min stortjej. Ni som är lurvfrälsta, vilken färg ska man ta? Har regnbyxorna här hemma så ljusrosa som jag bara älskar går helt bort för min del!

Impulsköpte en Småfolktröja med äpplen på åt stortjejen i em på T. Nu var det nästan för mycket impuls så jag ångrar mig... Får väl sälja den vidare gissar jag... Suck!

• LillaÄrtan
    Duntoffla skrev 2009-03-30 20:43:33 följande:
    God kväll! Vilka härliga färgglada barn i BT! Vilka regnbyxor? Jag älskar Noels turkosa med orange kantband men tycker du det är för killigt så tycker jag den lila.
    Molos regnbågar
    Tycker ingen av vårens färger passar till dem eg... Ja, isf någon "killigare" färg men jag vill ha en tjejig... Alla tror min tjej är en kille. Ja inte för att det är så farligt men hon är faktiskt en Tjej
  • LillaÄrtan
    Duntoffla skrev 2009-03-30 20:49:01 följande:
    Den rödoranga då?
    Är jag gnällig om jag inte riktigt gillar färgen?
    Den är fin men tror inte färgen passar min tös...
    Det kanske får bli pops ws i rött ändå. Känns bara såååå tråkigt fastän den är praktisk.

Alla söta Lurv-ungar i tråden får mig att SMÄLTA! {#lang_emotions_dreamer}

Och jag bara älskar den ljusrosa. Men ur praktiskt synvinkel är ljusrosa=lortig på 3 röda & sen skär det sig väldigt till regnbågarna {#lang_emotions_undecided}
    Kommer aldrig hitta något som duger så regnbågarna kommer förbli oanvända känns det som. F*n!
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-03-30 21:34:47 följande:
    vilken strl på lurv söker du?
     98 eller 104
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12