Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åh sicken söt smurf i bt och lika söt bubbla{#lang_emotions_sunny}

Buttelina skrev 2009-03-30 14:51:35 följande:
    åhhh fin hopping sööta ida vad är det med ungar och färgen gult isabel tokälskar gult. jag letade land och rike runt i vintras för att isabel ville ha gula fingervantar
    Fråga inte mig..jag trodde jag var smart när jag ändrade om i lådorna i hallbyrån så att Max själv skulle kunna välja vantar och mössa men också lära sig lägga tillbaka dem. Vareviga dag är det gula vantar och gul mössa som gäller
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2009-03-30 15:03:19 följande:
    tihi
    Jag blev väääldigt sugen på en sån till Max{#lang_emotions_tongue_out} Men det är säkrast att jag låter bli..skulle ju ha köpstopp egentligen men det går åt helskotta{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-30 16:50:01 följande:
    åååååå den fiiiina!!! Hade den vart 92 eller 98 så hade den vart MIN MIN MIN
    Tänk, det tror jag också

Jag har insett att denna veckan kommer bli lång i väntan på fvpsvaret..i samma veva insåg jag att jag har ruggigt dålig koll på flickprint{#lang_emotions_dreamer} Är det en lillasyster så har jag en ny Molovärld som öppnar sig
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 17:30:00 följande:
    Hej! Vilken kamera är det du har? J ajag håller med, man orkar inte med T när man jobbar på samma sätt. Jag tar ett par stora omgångar istället nu annars orkar man inte alltid ha det i huvudet... Vi spanar på en Nikon D40, nån som har en sån? Dom säljer dom på elgiganten för 2900. Är det ett riktigt bra pris?
    Grymt bra pris!!

Vi har har en Canon EOS 450D- oxå bra
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2009-03-30 21:46:09 följande:
    godkväll i tråden! Någon mer som har seriösa problem med T nu. jag loggade in och såg att det var 3 minuter kvar på en tröja jag ville ha och försökte lägga ett bud..men det gick inte.. www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8761... nu vet jag varken vilken storlek du är ute efter...eller om det är någon speciellt färg du tänker på. men lillahelsingborg har lagt upp nya auktioner på deras sida igen och där fanns två regnställ från ida t. dom kan ju gå rätt billigt..känns inte som att det är så många som kommer ihåg/ vet om att det finns auktioner där butte - katvigs grön-gröna tror jag passar jättebra till...dock är ju inte den heller helt enkel att få tag på.
    Jag har! Hela Tradera är supersegt{#lang_emotions_yell} Är det inte FL så är det Tradera*suck*
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2009-03-30 21:49:58 följande:
    förstår dom inte att våra liv går ut på att surfa FL och tradera och fungerar inte det så rasar ju våran värld. Nu får dom skärpa sig
    Tänkte faktiskt tanken jag också Men seriöst så är det synd om säljarna som missar sina ninjor
  • Smultronhjärta
    Nogula skrev 2009-03-30 21:50:21 följande:
    Ja, det verkar inte funka så bra på T, satt och laddade prolisten, men inte ens den verkar funka som den ska
    Har du Vista så kan det tydligen krångla med prolistern.. men det är ju svårt att avgöra nu när även Tradera självt krånglar
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-31 08:20:56 följande:
    Mårning!!!  Nu är våren kommen här  Tjohoooo!!! Underbara 5 + grader ute redan och det ska bli uppemot 10 hela veckan *mamman gillar* Så nu är det dags för vårhopping, det ska köpas skor, jackor och annat tunt och luftigt Hur hade ni gjort med följande.. Jag skickade vinnarmail igår och skrev typ så här: bla bla 45.- porto   24.- totalt   57.-  alltså en felräkning i totalsumman för mig, det ska ju vara 69.-  fick mail i morse att personen betalt och då ser jag direkt att jag skrivit fel, skriver då: "ser att det är en felräkning i totalsumman, det ska ju självklart vara 69.- , jag håller span efter din betalning och postar så snart jag kan" kollar banken och har fått in 57.- hur hade ni gjort?
    God morgon!

Klart att den köparen var snabb på att betala in känns det som...jag hade nog faktiskt påpekat att att både du och h*n räknat fel och att jag gärna såg resterande summa på kontot- rätt ska va rätt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12