Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Stormis skrev 2009-04-01 20:00:03 följande:
    God kväll! Jag vet inte vad ni skrivit om Katvig-salgen sedan i eftermiddags. Jag har inte hunnit läsa tillbaka, men jag hoppar in med ett litet erbjudande. Jag mailade Born i byen och frågade om svenskar kunde få rabatt på medlemsskapet eftersom det är så få saker vi kan medverka på och detta fick jag till svar: Hej Anna, Tak for din mail og interesse i Børn i byen klubben (www.bornibyen.dk)! Jeg vil gerne tilbyde alle svenskere et medlemsskab med en rigtig god rabat: I får det til 195 kr.   For at få rabatten skal I skrive SVENSKOR i feltet "tilmeldingskoder" på betalingssiden (altså den side hvor man indtaster navn, adresse osv). Når man bruger den kode trækker vi kun 195 kr. fra betalingskortet.  Ord pris är alltså 295 DKK så det ger ju nästan 150 kr i rabatt, bättre än inget säger jag!
    Men jisses vad krååångligt men men... man har väl inget val{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ÖNadja skrev 2009-04-01 20:30:56 följande:
    Så katvig har en salg nu under våren å en till hösten..? Men molo å småfolk har bara en..?
    Samtliga märken "brukar" ha två ggr om året- hittills är det endast Småfolk som har sagt att de endast har till hösten..
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-04-01 20:33:01 följande:
    Krångligt att vara med menar du? Jo, men visst var det bra ändå att vi kunde få rabatt? Eller ska alla dissa medverkade salger nu? Nån mer än jag som kan tänka sig att pröjsa och åka och shoppa lite billiga ränder??? Vissa av oss bor ju ganska nära ...
    Äh jag kommer ju skaffa kortet- om inte för Katvig som jag nästan måste åka på också då bara för det, så iaf för de där 2 timmarna på Småfolk. Sen är jag ganska övertygad om att Molo kommer haka på..Så jag vill ha plats i bilen på Katvig
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-04-01 20:41:39 följande:
    Betyder detta det jag tror? Ska vi åka på salg???? Om 2 veckor????? Vilken dag kan/vill du? Jag nog när som tror jag. Måste bara dubbelkolla barnvakt, men det ska nog inte vara ngt prooblem. Du har en plats paxad i bilen! Tjo hoooooooooo!
    Jag måste också kolla av alla måsten innan jag säger ja på riktigt..2 veckor är ju toksnart
  • Smultronhjärta

RååSa BuBBlan skrev 2009-04-01 21:59:40 följande:
    T A C K Som jag letat den raringen
    Grattis- superfin!
  • Smultronhjärta

God morgon kanske jag ska säga också

Här sitter jag och väntar in att Traderas support ska vakna..måste ringa dit och fråga om mina auktionsbilder som inte vill visa sig

• Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-04-02 08:01:05 följande:
    Smultronhjärta: Tack för fin jacka. Den fick godkänt och hon har den på sej idag.
    Vad kul- jag tyckte själv att den var finast i färgen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12