Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 21:30:41 följande:
    Vi tänkte köra m min bil, stoooor Volvo du vet, så vi får nog plats m både dej och kläderna
    *S* Glöm inte Vickan{#lang_emotions_dreamer} Well..jag har ju förhoppningsvis inte blivit jumbostor så jag kanske får plats..och kläderna tar ju knappt någon plats alls
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 21:35:01 följande:
    Vi ska nog få plats Nu måst ejag ju spara varenda 50 åring, himla tur vi har loppis här i helgen!
    Toppen

Nu pockar gubben på uppmärksamhet så jag säger god natt och sov gott till alla!
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-04-01 07:40:32 följande:
    wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee har precis fått veta att vi väntar nr 6!!!!!!!!!!!
    Stort grattis{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-04-01 08:12:40 följande:
    Stort grattis
    Jag har precis dragit igång ett liknande projekt till all släkt- de tror just nu att vi väntar tvillingar Ingen som visste innan att vi väntar syskon öht{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-04-01 08:18:35 följande:
    hahahah förlåååt men tusan va sugen jag blev nu ;) hmm kanske skulle ha en nummer 6
    Ja skaffa en liten minstingsyster{#lang_emotions_baby}
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-04-01 08:40:14 följande:
    Jag tok-älskar Emmas metoo våroverall!!!! Den är såå fin, o väldigt praktisk. Har fått tag i idat regnbrallor i rätt strl oxå så jag är jättenöjd. Har använt katvigs våroverall i en halvtimme o älskar den, men behöver jag verkligen den oxå..? Känns lite som överkurs..
    Variation förnöjer ju
  • Smultronhjärta

Alltså nu blir jag lite putt{#lang_emotions_undecided} Medlemskap för salgbesök känns ju sisådär... Jobbigt nog med kostnaden att ta sig dit liksom- så nu börjar väntan för att se ifall Molo hakar på{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta

Smilla- du spökar{#lang_emotions_ghost}

Sen såg jag att du undrade hur man zoomar i morse...Surfar du med firefox så kan du justera det genom att använda ctrl minus(-) eller ctrl plus(+)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12