Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-31 20:14:41 följande:
    min gubbe räknar inte ens, han tycker inte det är lönt att bry sig längre. men när han är ute och leker med barnen och han får kommentarer ang deras fina kläder så kommer han hem och berättar stolt som en tupp han har minsann berättat att det är märket molo och det kallas för lurvfleece och finns att köpa på bla bombom asg
    Jag tror att min gubbe tycker det är roligt att höra mig förklara varför vi har en hel del*harkel*
    Men han är precis likadan som din gubbe Malligast i stan när han har fått kommentarer och fått svara på frågor om kläderna Sen säger han alltid att det är såå mkt roligare med danskt jämfört med lindex och hm när han kommer hem
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 20:19:14 följande:
    här har han 104
    Han är så fin i rosa sötisen
    Jaha då ska jag nog gräva i någon av växalådorna och prova våra JR 92 och 98 imorgon{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    ÖNadja skrev 2009-03-31 20:28:05 följande:
    God kväll! Ser att det pratas lurvar.. Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med dom.. Ni har ju hur många som helt och hela tiden! Här är de för kallt å för blött..fleecen är under jackan/overallen å när de blir varmare så är det vårjackan som åker fram.. Nån som kan förklara för mej? 
    Vi har två lurvoveraller som används under skaloverallen, sen har vi ett gäng lurvjackor som används som vårjackor eller under skaljackan om det är blött ute. Lurven är optimal att åka och handla i, ta på kvällstid på sommaren eller alla dagar när det inte tokblåser ute vår/sommar/höst. Visst räcker det med en men det är så mycket roligare ha flera ju
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-03-31 20:43:22 följande:
    Måste bara visa! Håller på att ladda upp lite You-tube-klipp. Karla, 17 mån har äntligen börjat att gå lite... Hon gör det småvingligt, men stiligt i Småfolk. Off körs .
    ">

" target="_blank">

Sicken duktig liten goding hon är
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 20:52:57 följande:
    jaaa guuud jaaa!! jag ska ha en blå med röda kantband på salgen!!
    Och jag ska röd med lila kantband Eller ja..jag ska flera overaller oxå
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 20:55:26 följande:
    jaaa den röda är sååå fin!! och sen måste du ju ha en rosa med gröna kantband till fiabiffen
    Ja Fiabiffen ska få en overall i varje stl...minst
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 20:58:37 följande:
    haha bra där men hur mycket cash ska du ha med dig 10 000 eller
    Ja nått sådant blir det nog med tanke på att jag är paxad som sändebud åt Incommunicado också
    Nu är det visst dags å bada*brb*
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 21:16:47 följande:
    absolut juuuu jag ska till 99% dit där första dagen
    me too
    Buttelina skrev 2009-03-31 21:08:00 följande:
    haha jaaa visst är det konstigt jag fattade inte hur folk kunde betala sånna priser min första salg handlade jag typ 10 plagg och tyckte att jag hade tokhandlat
    Man blir mer skadad för varje gång
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 21:22:58 följande:
    Vi ska bila m brobiss denna gången kör hit och haka på oss vet jag!
    Låter som en toppenidé men jag vill åka första dagen- ska ni det? Och så vill Vickan med- får hon plats? Isf är jag på
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 21:26:12 följande:
    Vi e tre De beror ju lite på när det är å sen funderade vi lite på helgen då stockholmarna åker... men e ronya på så är jag de oxå! Måtte jag inte jobba, jag jobbar ons den 13 maj och ond den 10 juni... men de borde ju bli mitt imellan, för visst e de ons de börjar!?!?
    Isf är vi ju 5 det får väl plats
    5 juni är Danmarks nationaldag så då borde en Molosalg passa ypperligt tycker jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12