Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-31 08:27:06 följande:
    om du vill så kan du ju maila men rör det sig om 12 kronor så hade jag inte oooorkat klydda
    Ja det märks att jag är från Småland{#lang_emotions_dreamer} Å andra sidan så är jag likadan om jag som säljare tagit för mkt betalt..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 09:03:05 följande:
    åhh jag såg det! sååå fin!! köp denna lila till lillasyster . fast priset är SJUKT!
    Gaaaalet pris- framförallt med tanke på att de kostade 160 danska förra salgen{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-03-31 09:05:51 följande:
    jag har 98/104. passar båda barnen.. vänta
    Och jag är då skitnöjd med att den är först till hösten
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-03-31 13:25:11 följande:
    haha tänk på mig, min är snart 3 år, jag är bebissjuk som sjutton Men det ska det nog göras något åt snart Maia måste ju få bli storasyster eller hur? Tycker att din lillkille kan få bli storebror snart också
    Åh vad roligt- jag antar att ditt övertalande har lyckats{#lang_emotions_dreamer} För visst var du lika bebissugen för ett halvår sedan
  • Smultronhjärta

Åh vad härligt det är med vår i luften och fina paket i lådan{#lang_emotions_sunny} Älskar Mololammen{#lang_emotions_tongue_out}

• Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 18:18:49 följande:
    Hej!!! Kikar in en sväng ikväll Vilka underbara bilder ni lagt in in BT Men du, Smultronhjärta, en lila småfolksmössa e på tok för girly för lillebror....
    Äh inte då
    SmillaMilla skrev 2009-03-31 18:25:08 följande:
    Smultronhjärta: fiiiiin shopping: Och söööööt storebror Tjollabolla: härliga bilder på en färgsprakande milo!! Man blir sååå glad av att se honom. Grodprinsarna: hääärliga vårbilder på coola killar. Jag blir så avis på alla fina vårbilder. Här har vi ju nuss kunnat sluta med fleecen under overallen Fast i dag såg jag första tussilagon Men vi är inte i närheten utav att bara kunna använda molo fleecen. LA women: härliga bilder!!! Sååå fin shopping! Råååsa bubblan: Supersöt liten rååååsa tjej! Härliga färger!
    Tack{#lang_emotions_sunny} Jag är så kär i både barn och shopping
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 18:29:33 följande:
    Sambon sa nyss att jag skulle få köpa en lurv när han får lön om han får lite "glass" ikväll Ålraght det är den ju värd
    Tänk vi brukar ha liknande diskussioner här

Åh på tal om "riktig" glass så måste jag tipsa om nya gottiga Smultron(off course )glassen från Carte d`Or{#lang_emotions_tongue_out} lite cravings på glass då{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 18:38:31 följande:
    Haha ja man undrar ju om man är normal som ens har sådana diskusioner, men i denna tråden är man ju det iaf och det är ju vi som räknas Fast då ska jag nog tillägga att han har inte sett den gröna lurven än så jag hoppas han inte ser den innan den andra får flytta hit, för då är det nog kört. Sen kan man ju alltid säga att det var Ta 2 betala för 1 Han skulle säkert gå på det ÅÅ prata om inte glass... Jag äter bara mina soppor nu. *suuugen*
    Äh jag har sådana avtal om mycket- tex Gekåsbesök med ett leende

Och du.. beställ lurven nu innan kvällen kommer
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 18:49:23 följande:
    Funderar på det ja..   Ursöta Max i bt och fina fina shoppingen! såå avis på lammtröjan!
    Tack{#lang_emotions_smile} Jag blir grymt sugen på ett par regnbågsbyxor tack vare din sötnöt..och en Molojacka! BT är livsfarligt för plånboken
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 19:04:21 följande:
    Smultronhjälta, har du fått svar än? Eller de e fortf lillebror? Jag som bestämt mej för en billig softshell från gekås (så jag fick mer pengar till annan rolig shopping då vi nu lever snålt) har nu fått flipp å funderar på röd pop skaljacka istället.... De e väll ett bra köp!?
    Fortfarande en lillebror- tror jag snart får lov att ringa Lund och fråga

Jag tycker du ska köpa en röd WS från Pop före en skaljacka men det är så individuellt vilket man föredrar. Max har alltid använt sin WS mycket mer än skaljackan. Det finnas gott om röda WSar på Tradera
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12