Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-04-02 21:07:22 följande:
    är det dum tid att lägga ut på tradera nu? med avslut den 9e?
    Jag kommer lägga avslut den 12:e vilket iofs är lika riskfyllt som skärtorsdagen- Påsklov som påsklov tänkte jag{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    havsvind skrev 2009-04-02 21:47:42 följande:
    Förresten, är det ngn här som vet om man kan byta alias på T?
    Görs under "min profil"
  • Smultronhjärta
    havsvind skrev 2009-04-02 21:58:26 följande:
    Det gick inte att göra på en gång va? Jag mailade och frågade, är det så man skall gå tillväga tro?
    Vad jag har fattat det som så kan man ändra loginnamnet eller lösen på en gång men däremot om man ska ändra innehavaren av kontot så ska supporten mailas
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2009-04-02 22:08:48 följande:
    åååh..vilken miss att dom var så stora. jag irriterar mig dessutom på att det är så få som skriver ut innermåttet när dom säljer skor. Storleken säger ju inte så jättemycket tyvärr.
    Jag var riktigt sugen på att buda men insåg vuxet nog att ingenting Max har matchar så..
    Håller med om innermåttet- superviktigt ju
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-04-02 22:26:50 följande:
    vad har hon nu fegninjat på
    Kottestövlarna ju
  • Smultronhjärta

God morgon!

{#lang_emotions_flower}Stort Grattis till Melker{#lang_emotions_flower}
    Jag har drömt randiga drömmar inatt så frågan är om inte jag behöver åka på Katvigsalg iaf{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Åh min man är ju såå jobbig..nu talade han om för mig att schackrutiga Molosuiten är en lillebrordräkt och inte en lillasysterdräkt{#lang_emotions_dreamer} Jag hoppas verkligen att det där sabla brevet kommer i dag så att vadet kan vara över

• Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-04-03 08:53:42 följande:
    åhhhh guuud va spännande vet att man önskar sej ett friskt barn men vaaaaaad önskar du för kön egentligen???;)
    Givetvis är det viktigaste friskt men eftersom vi inte har fått ngt telefonsamtal på över 3 veckor så vågar vi nästan andas ut nu gällande det. NU återstår bonusvetandet dvs könet. Jag har beställt en lillebror men min man tror det är en lillasyster (och även rulBM) Mina odds är dåliga men skam den som ger sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12