Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-04-03 08:56:50 följande:
    en lillbror???? nääää tänk va kul o shoppa till en tjej LÄS DYRT namn dåååå????? e så nyfis o avis juu
    Ja gud va dyrt skulle bli med en tjej här eftersom jag har lyckats göra en kille kostsam redan Namn har jag faktiskt inte ett enda (lite skrockfull där) men iaf några potentiella pojknamn som hederliga kunganamn och annat klassiskt..
    Flicknamn finns inte på kartan- jag har ju beställt en lillebror I annat fall har ju Butte fixat ett reservnamn i Fiabiffen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-04-03 09:03:03 följande:
    Ja det är ju ett jääättefint flicknamn ju som hon säkert kommer att uppskatta som tonåring
    Emmsan skrev 2009-04-03 09:02:57 följande:
    Fiabiffen gååår feeetbort looova det ;)
    He he he jag loooovar att Fiabiffen endast är arbetsnamn i så fall
    Jag gillar Alice och Ellen
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-04-03 09:05:02 följande:
    fiina namn men nääääär kommer posten?????
    Jadu den kommer runt 11 men jag har inga förhoppningar..igår ringde jag som en desperado till Lund och fick där veta att nähä det har gått till Gbg. Sist jag gjorde fvp i Gbg så tog svaret nästan 5 låååånga veckor.
    jojoa75 skrev 2009-04-03 09:05:14 följande:
    fina namn båda (o betydligt finare än Fiabiffen )
    Ja jag vill ha klassiska namn- inga innenamn. Fiabiffen låter dessutom som någon som bor i en busskur
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-04-03 09:35:11 följande:
    hahaha nu hittade jag henne snälla sök på Lolilla får ni se min version av fiabiffen
    Ha ha ha- ja men visst skulle hon kunna natta i busskuren
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-04-03 09:48:31 följande:
    Ååhh vad spännande!  Lova att genast skvallra här *supernyfiken* Jag beställde en flicka och fick det En helt ny värld av barnkläder öppnar sig då
    I promise Jag talar om vad det är som ropar efter glass i tid och otid{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-04-03 09:55:59 följande:
    Jasså glass minsann När jag ville ha glass var det en grabb Med dottern var det pulvermos (såååå gudagott var det då) och pizzasallad
    Låter bra
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-04-03 10:05:00 följande:
    STORT GRATTIS TILL MELKER PÅ STORA DAGEN! *HURRA HURRA HURRA* Emmsan, min gubbe e lika knäpp, rååååsa går bra men tar jag på O lila får gubben allergisk klåda och andnöd typ Morrn morrn på er
    God morgon!

Min gubbe är tvärtom -lila är bättre än rosa men helst slipper han båda
    Jag hoppas du får Kikkid i lådan idag
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-04-03 10:19:59 följande:
    Ha ha dom är roliga Ååå tack sötis då ska jag vakta på postis per! *läst tillbaka lite* Duuu FiaBiffen, jag vet inte ens om det ska användas som arbetsnamn asså haha Hoppas brevet kommer idag!!
    Skyll på Butte- Fiabiffen fanns inte ens i min vokabulär innan hon kallade tjejen(som hon tror att det är) det
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-04-03 10:32:40 följande:
    Haha ja det låter riktigt osmakligt Sommarsuits på en 2.5 åring funkar det eller kommer han se ut som en jättebebis? Hmm vet inte riktigt vad jag tycker, andra är ju så söta i det men Oliwer kommer nog se lite rolig ut?
    Njaaee säger jag..det är så gulligt och Max kommer få ha det som pyjamas eller här hemma men annars kör vi på t-shirt och shorts in public så att säga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12