Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-04-03 11:23:48 följande:
    men har posten kommit dååååååå???
    Ja Postis har varit här den snålisen..inget svar där så jag har ringt varbergs sjukhus,östra sjukhuset och så medicinarberget i Gbg bara för att få veta att provet inte är klart ännu Att det ska ta sådan tid!! Nu måste jag stå ut minst 4 dagar till med min dryga hälft som påstår att han vet
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-04-03 11:44:54 följande:
    åhh va tråååkigt :)
    Supertrist..jag blir lite orolig över själva testet just på grund av att det tar sådan tid men min labbråtta till make drog några extremt komplicerade förklaringar för mig så nu orkar jag inte ens tänka mer på det

Smilla: Vilken sötnos i BT- tshirten var ju jättefin på så nu blev jag ännu mer nöjd med mitt köp igår
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-04-03 12:02:28 följande:
    Vad drygt att vänta!!
    ja lite småjobbigt är det men jag tycker nog faktiskt att det är ännu drygare att lyssna på maken som har gått och blivit synsk sådär huxflux{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Everlonn skrev 2009-04-03 12:05:04 följande:
    Väntar oxå resultat från provtagning, dock inte av samma anledning som du...fast jag intalar mig själv att ju längre tid det tar desto bättre resultat..hade det varit några sådana celler så hade de sett det direkt liksom! Håller tummarna för bra resultat för både dig och mig
    Håller både tummar och tår för dig{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-04-03 13:00:18 följande:
    Ah, Tack! Sökte ju både på Ida T och regnbyxor, hur kunde jag missa Hur är dom röda i färgen IRL , visst kan jag ha dom till O?
    Absolut tycker jag!
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-04-03 13:29:27 följande:
    Smultronhjärta ---- TACK för underbar post!!
    Vad bra att den kom innan helgen Modellbild tack{#lang_emotions_sunny}
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-03 21:30:36 följande:
    NEJ TYST!!!! Godkväll alla! Shoppas det?? Är du här Butte? Vi ska till Malmööö imorgon!
    Ooops..f´låt{#lang_emotions_embarassed} Men se för guds skull till att inte fegninja på denna nu då...du vet som du gjorde med stövlarna igår
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-04-03 21:38:38 följande:
    Hahaha men dom var ju så billiga så jag tänkte att kan man få dom billigt så är det bra, annars hjälper jag säljaren lite Men nej, den tröjan SKA jag ha! Hoppas bara jag kommer ihåg, vi ska ha gäster här...
    Du får sätta alarm på mobilen och smita ifrån gästerna för ett par ninjaminuter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12