Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Quiet thoughts skrev 2009-01-22 23:11:17 följande:
    Alltså jag har inte sett denna modell nånstans mer... är den helt utgången?miniapplen?skulle de komma nya mini? dom är ju nästans snyggare än midi...
    Det har ryktats om att mini ska komma tillbaka nu i vår
  • Fantastiska Skatt

Hej töser

Duntoffla skrev 2009-01-23 23:21:30 följande:
    "glömde"? Jojo, det brukar heta så Själv blir det nog inte så mycket shopping som jag trodde då min klant-sambo krockat med "min" bil och vi tvingas byta hela bakluckan. Det är charmen med nyare bilar, de är gjorda av skräp och går de sönder på ett ställe måste hela skiten bytas. 5000 kr i självrisk plus 1000 till den han krockade med. Surt sa räven...
    Men fyy vad surt
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-23 23:25:12 följande:
    Hej tjejen! Tack för senast! Hur är det med er? Nöjd med inköpen?
    Hej! Tack själv Jag e supernöjd men ångrar att jag inte köpte ngr suits på Vildänglar!! Du'rå, nöjd med - du - vet - vad?  
    Annars är dte fint, men läskigt värre, nyss kom det upp ett meddelande på msn attt någon loggat in från annan dator på min msn Fundersam *läskigt*!!

Hur är dte med er? Superfina M i BT!!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 23:26:08 följande:
    Hej söt!Skattbilder vill vi se!!! *kräääver*
    Heej Massa goa Milo bilder i BT!!  *duckar* Har nog inga tillgängliga nu, låååvar att spamma
  • Fantastiska Skatt
    Tindrisen03 skrev 2009-01-23 23:34:00 följande:
    Var det mkt rea på Haven? Tycker de brukar rea så lite. Var det rea på sveamössorna?
    Hmm tror det var rea på typ allt förutom Molos vårnytt (tunna mössor tror jag var ord.pris på oxå) mkt bra priser hade dom
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:34:59 följande:
    Ja, det är riktigt surt. "Ok" om bilen gått sönder av sig själv men att sambon inte kan se var han backar på en parkering är så jäkla onödigt. Sen är det förvisso aldrig kul när bilar går sönder för det rör sig alltid om stora pengar. Vi har ju sedan vi köpte den fått göra 2 datorgrejer som kostat oss nästan 20 000 kr. Inte kul när man inte haft lön. "tur" att jag börjat jobba igen nu och fått lön.  Det är ju verkligen ingen höjare som för er när bilens värde inte är så högt heller Jag överlever väl utan tokshopping men det suger lite. Ska i alla fall kika lite på utförsäljningen imorgon samt hämta ut det jag bokat på Poppilopp. Får ju in lite Traderapengar och förhoppningsvis en liten slant från FK för december.
    Det är verkligen botten när bilen går sönder, man kommer aldrig billigt undan!! Fy bubblan

Vad är det för utförsäljning?
    Preggi skrev 2009-01-23 23:36:02 följande:
    Du kan väl inboxa strl så ska jag titta när jag hinner förbi..
    Haha jaa, varför köpte man inte mer lixom??
    Ookaaj, jo nov vär aj äm
  • Fantastiska Skatt
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-23 23:41:22 följande:
    oj då har du fått reda på vem det var nu då ?
    Näe, ingen aning!! SKIT obehagligt!! Bytte lösen fort som attan iaf, tänk om ingen skulle suttit vid datorn just då .. undra vad som skulle hänt undrar man ju??!!
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:42:13 följande:
    Nanook- ytterkläder med andra ord. Känns lite trist att köpa nu men bra inför nästa "vinter".
    Aha!
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:43:31 följande:
    Skatten- läskigt att ngn kunnat logga in med ditt konto. Har du varit uppkopplad någon annanstans som du kommer på? och glömt att logga ur?
    Nej, vi har grubblat som 17 och kan inte komma på någonting!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12