Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-13 21:36:47 följande:
    haha Vad det låter kul. Molo Bajs Och Campingar, ska vi döpa om tråden till det kanske? hha. Så hade folk kunnat undra hur man kan skriva 30 000 inlägg om det istället
    haha ja vi måste ju ge alla uttråde något nytt att lägga sin energi på
    Att de orkar ff *suck*
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:38:43 följande:
    haha ja vi måste ju ge alla uttråde något nytt att lägga sin energi på Att de orkar ff *suck*
    hahaha uttråde = uttråkade
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:40:03 följande:
    *ASG*  Ha ha ha!!!
    åå söta lilla Bubblan
    Ja det brukar funka fint med skatten oxå, tänkte mer på att överhuvudtaget få med vagnen in ... kan ju vara fler än bara vi som e ute å klämmer på Molo news
    Äh, det löser sig!
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:42:28 följande:
      trodde de va nåt nytt uttryck över utomstående trådläsare
    haha
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:44:45 följande:
    ja, de skulle va skoj å se lille skatten åxå ju Å Bubblan vill ha nån å bubbla med åxå
    Jaa kuul!! Å om vi tar med våra så tar Preggi med lilla M lät det som , så då kan vi nog få shoppa i lugn o ro t om medans de roar sig hejvilt

Måste få träffa lilla Bubblan med ju!! *sötnosen*
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 21:47:22 följande:
    Nähe nu ska denna gamla pöslekärringen hoppa i säng med.... Klockan ringer 6.30 men jag skulle gissa på att Milo klockan ringer vid 03 eller nåt när han kommer inrusandes till oss. Natti!!
    Sov sött
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-13 21:50:24 följande:
    Ja, vi får se framåt helgen Nu ska jag göra en god smoothie och dricka lite te.
    Å det lät gott!!
    Go natt , hörs imorgon!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:52:00 följande:
    du e så nyttig du!! själv gjorde jag snöbollar (chokladbollar rullade i massa florsocker)
    Vem har sagt att man måste va så nyttig jämt
  • Fantastiska Skatt
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 21:56:01 följande:
    *kikar in som snabbast*Hemma på permis från sjukhuset... Alice blev akutopererad i söndags natt.
    nämen fyy Vad har hänt då då? *missat ngt*
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 21:54:41 följande:
    Skatten--- Å perfa ju vill ju träffa lilla M åxå!! Ska mangla gubben så vi får ihop det!!
    Gör det Hörs sen
  • Fantastiska Skatt
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:05:17 följande:
    Mellan två blöjbyten så hade hon svullnat upp i ljumsken och skrek av smärta och vi for till akuten. De misstänkte bråck och opererade akut. Men det var en var-ansamling och förstorade lymfkörtlar. Och nu måste hon utredas för att utesluta en rad hemskheter pga. hennes förhöjda blodvärden.
    Nämen fyyy!! Stackars stackars liten Gråter ( & Föräldrar oxå ) STOR kram skickar vi till er
  • Fantastiska Skatt
    tinkerbell74 skrev 2009-01-13 22:13:02 följande:
    Buttelina skrev 2009-01-13 22:08:20 följande: Allt är som ett enda kaos i huvet... men det var bla. för att hon hade så högt antal vita blodkroppar.Tack för alla kramar de värmer oerhört mycket!
    Men usch vad jobbigt för er
    Håller alla tummar och tår stenhårt att det inte ska vara något allvarligt och att hon snart mår bra!! *krama*
  • Fantastiska Skatt
    THEA och Grodan skrev 2009-01-13 22:37:35 följande:
    LLM har verkligen tagit in myyyycket, jag längtar till Lördag Butte
    jag verkar fortfarande inte kunna se allt hos LLM urskumt!! Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12