Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-10 20:39:34 följande:
    Sambon ringde hon som är ansvarig och hon trodde att Liam skulle hamna där vi vill, känner lite extra för det dagiset eftersom jag var första kullen som gick där Dessutom ligger det på gatan ovanför vår och det är ett super lugnt område, inga vägar eller så. Alla andra dagis ligger utmed stora vägar och tåg som åker förbi.Då kanske folka bussarna är ungefär som denna? Den var lite kortare än normal bara.
    Håller tummarna för att ni får det! Vi har närmsta dagis 2 km längs med stora vägen men vi vill ha honom på ett där min faster jobbar, en annan bekant till familjen samt min gamla dagmamma. Det är sk naturdagis så de är ute mycket (inte så mycket som på UR och skur) men ofta i alla fall.

Ja, det kan nog vara lite som den. Något kortare på längden men lite bredare samt lite längre ärmar
    DSC_0005.JPG
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2009-01-10 20:43:06 följande:
    Ja, men det måste det väl göra. Underbart fint isf!! Liam kommer älska bubbelgummen. Fast när han såg dalmatinerlinnet med rosa och gult bak så sa han att han ville ha ett sånt. Tror inte pappa håller med . Men hundarna känns mer som Ilon... Måste måste ha!!
    Äh pappa har dålig smak

Det måste ju komma med blått om allt annat kommer i tjej och killfärger
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 20:52:21 följande:
    Hihi Nja..har ju en ny i nästa storlek till Max så jag har redan bunkrat så sett Dessutom har jag lite Molofeber just nu efter att klämt på vårens IRL idag
     Ok Köpte du några Molosar?

Shit vad dyra de kortärmade T-shirtsen är! 349 spänn! Det blir bojkott!
  • Duntoffla
    Jen80 skrev 2009-01-10 20:50:07 följande:
    Ja, han avskyr verkligen regnbågströjan och jag är sååå sugen på en till Ilon... Trist!Vet att nån skrivit det tidigare, men vilka butiker är det som har nya Molo?? Har letat bakåt i tråden, men hittar det inte. Orkar inte leta mer...
    Hur kan man avsky den? Den som är sååå fin!
  • Duntoffla
    Nova76 skrev 2009-01-10 20:55:47 följande:
    kanske skulle slå till, den var kanonfin!
    Det är ju sjukt! Tycker att Småfolks är dyra för 225 men detta är löjligt!
    ängeln83 skrev 2009-01-10 20:56:34 följande:
    Känns ju alltid bra när det finns några man känner på samma ställe O va bra när dom är ute mycket. Men ååå va fin folka bussarna var ihop med Katvig velorisarna, nu blev jag ju sugen på den
    Ja, den passade jättefint ihop med de turkosa. De finns till mkt bra pris på T nu. (inte min annons)
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 20:56:37 följande:
    Köpte dalmatinerna som jag är käär i annars så klämde jag bara men lite väl lääänge enligt maken - bubbelgumssuiten är superfin och även ränderna känns fräscha. Och de neonrosa kanterna som många ryggar för tyckte jag var tuffa Kommer inte heller köpa så dyra t-shirts- får bli salgköp på dem
    Jag måste också ha vovvar. Vet du var den tröjan finns? Räknar hur mycket min shopping kommer att landa på Oskyldig
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-10 20:58:37 följande:
    jag hoppas på ett i blått men har för säkerhets skull köpt ett i rosa! Med en grabbig keps till blir han bara kaxig i gula bubblor och rosa kantband.
    Ja, det rosa är urfint!
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 20:59:56 följande:
    Just dom- härlig kombo! Och de gröna starsen är det grymt snygg grön färg på- jag hoppas på en suit med röda kantband där
    På bilden på Eleraff såg de gröna ursnygga ut verkligen!
  • Duntoffla
    snigelina skrev 2009-01-10 21:04:52 följande:
    Kommer det verkligen dalmatinlinne med blått kantband?
    Vet inte men jag hoppas på det. Det borde ju komma eftersom det finns i tröja, body och suit. Det finns ju rosa.
    Smultronhjärta skrev 2009-01-10 21:03:38 följande:
    Har ingen direkt koll mer än Veras med tokdyr frakt, Eleraff skulle nog inte få in den enligt mail iaf inte heller Annacill (ja jag har jagat de flesta ) men Matador och Poppen borde ju få in den
    Har fått för mig att jag sett det men det kanske var DK. Får hoppas på Poppen eller Vildänglar
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-01-10 21:05:29 följande:
    Jag beställde den från Veras hus, dyr frakt bara, men jag bara skulle ha den.Jag mailade med Matador men hon visste inte om dom tagit in den med stars ärmar eller bara print, eller båda två.
    Ok. Tyckte deras priser även låg högre. De tog 379 för en suit som på andra ställen kostar 349 kr. och sen dyrare frakt PÅ det.
    ängeln83 skrev 2009-01-10 21:09:22 följande:
    DuntofflaI knoooooow Vilken storlek har du till N på den tröjan?
    86/92
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 21:13:41 följande:
    Duntoffla: E ni nöjda m fiskarheden annars!? Har tittat lite på dom men jag vill ju ha ett litet kompakt hus
    Vi är jättenöjda. Trevliga att ha att göra med (dalmasar ) och trevliga snickare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12