Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-01-19 11:49:29 följande:

Linnéa är ju född i november, så det är ju ganska stor skillnad trots att det är samma år. Ska man ta 74/80 då? Det känns ju lite tokigt...
    Innerärmslängden är 26 cm i 86/92. Jag mätte på en annan klänning ur vinterkollektionen som låg här och det måste ju vara samma tycker man. Rådjuren har hon nämligen på sig idag.
  • tinkerbell74

SmillaMilla skrev 2009-01-19 11:50:55 följande:

ha ha vad kul. Jag har massa auktioner ute jag med så snart snart kan jag också stor handla
    Kul! Ja jag är galet sugen på Molos nyheter. Fast allt verkar ju ta slut nu innan jag får ändan ur vagnen.
  • tinkerbell74

SmillaMilla skrev 2009-01-19 12:00:23 följande:

Hi hi ja det förstår jag. Jag är också sugen, men de finska shopparna har ju inte ens fått in några nyheter än, så slut tar det säkert inte
    Vilken tur du har! Skiljer Molos i pris mellan finska o svenska återförsäljare? *nyfiken*
  • tinkerbell74

saturnina skrev 2009-01-19 12:07:57 följande:

Förresten, det var flera som klagade på sina tradera-bilder igår. Tips (förutom att fixa dem i Photoshop som någon föreslog): www.auktionsbild.seSuveränt. Tar någon extra minut, men det blir fiiiint! Så fort jag har mer än en bild så använder jag det. Dessutom blir det bara kostnad för en bild, eftersom man bara behöver ladda upp en bild genom Tradera...
    haha, det var nog jag som klagade.
    Tack för tipset!
  • tinkerbell74

Appropå Rådjursklänningen så har Po.p rosa strumbyxor på sin rea nu som är typ exakt samma rosa som klänningens kantband! Fiint!

• tinkerbell74

Stormis skrev 2009-01-19 12:15:27 följande:

Tinkerbell!Vill bara säga att jag inte kom iväg till brevlådan för söndagstömningen så imorgon borde du ha post! Bara så att du inte tror att jag lurat dig... Fast det tror jag inte att du tror, men ändå, bara så att du vet!
    *s* Såklart jag inte tror.
    Men tack för att du sa till, man är ju så ivrig när det gäller paket. *hehe*
  • tinkerbell74

SmillaMilla skrev 2009-01-19 12:15:28 följande:

Vilken är finast`?www.luckylittleme.se/product.asp?product=1551...www.luckylittleme.se/product.asp...
    Otroligt svårt att välja! Båda!!!
    Men kanske ändå den sista om jag måste välja
  • tinkerbell74

saturnina skrev 2009-01-19 12:24:38 följande:

tinkerbell74 skrev 2009-01-19 12:16:05 följande:
    Åh jag som var på POP igår och köpte basplagg på rea... tittade inte på strumpor...
    å va synd! Tycker deras strumbyxor är kanon till min smalis.
    Nu tog jag en snabb bild, ska ladda upp den
  • tinkerbell74

Nästan omöjligt att fota Alice nu, hon bara springer iväg... men nu ligger bilden där.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12