Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-01-19 12:35:01 följande:

tinkerbell74 skrev 2009-01-19 12:31:09 följande:
    Jag hade min 3-åring med mig och han skulle bara ut och åka hiss hela tiden, så jag var något pressad...
    hihi, jaha har du också en 3 åring. Ja de är inte kul att shoppa med precis.
  • tinkerbell74

SmillaMilla skrev 2009-01-19 12:36:21 följande:

Super fin! Hoppas att det var ok att jag klistrade in den-
    ´Ja tack snälla!
  • tinkerbell74

saturnina skrev 2009-01-19 12:51:29 följande:

SmillaMilla skrev 2009-01-19 12:36:21 följande:
    Superduperfint! Det är nästan så jag vill ha en till min 4-åring också... Hon är lite förnäm av sig bara, så frågan är om hon tycker den är vuxen nog för henne.
    Ja den är inte ok till min 3,5 åring. Det är på tok för lite rosa så den kommer inte på fråga tyvärr.
  • tinkerbell74

Hörrni, vet ni om man kan kontakta Tradera och ändra det man fyllt i om vilka som får buda på auktionen? Jag har fyllt i endast Sverige och nu fick jag ett mail från Danmark från en som ville buda på en av mina Småfolkplagg?
    Hur funkar det sen med betalning och så från Norden och att skicka? Är det struligt?

• tinkerbell74

corrob skrev 2009-01-19 17:25:28 följande:

vet inte vad man får skriva i denna tråd? men känner en tjej som säljer molos nya bodysuit för 329kr, vid köp av två st så säljer hon de för 299kr st. finns upp till strl 86 i - hand i hand, pärlor, fjärilar, bilar, koppar och bubbelgum. Tror även att hon har leggingsen. något få antal byxor och linnen till lite billigare priser. bara att mejla mig så får ni hennes adress.
    Kikade på dina traderaauktioner... budtrissar du?
  • tinkerbell74

Smilla - Tack snälla du för ditt utförliga svar!

• tinkerbell74

Budtrissare har jag inte mycket till övers för. *grrr*

• tinkerbell74

*läser tillbaks lite snabbt*

Stora grattiskramar till den som vill ta emot dem! *mysiga nyheter*

• tinkerbell74

saturnina skrev 2009-01-19 21:34:06 följande:

Pust & stön & urk... Tradera....Har ni andra fått Hippokids mail...? Jag kände ett mycket svalt intresse.
    Jaha, du sitter också och kämpar ser jag. *svettas över det jag också*

Tänkte "vilket mail från Hippo" men det var för att det lämpligt nog hamnat i skräpposten direkt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12