Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Linnea och Kevin skrev 2009-03-07 18:48:31 följande:
    Hej tjejer! Kevin måste ha nya nsbralls. Finns gamla modellen kvar nånstans? Gillar den bättre.
    Hej!
    Vilka gamla menar du och i vilken storlek?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-07 18:56:56 följande:
    hellu i tråden vi måste ha byxor!!! Bubblan har nästan inga kvar nu när 86:orna åker.. va sjutton ska man ha?
    NS-jeans!!!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-07 19:06:01 följande:
    å men nu har vi 2 par jeans ju   skulle vilja ha enfärgade velour eller frotte.. katvigs rosa/röda velour skulle jag åxå vilja ha
    Jaha!

Me&i:s frottébrallor är ju fina.
    Å de rosa/röda får vi hem nu i veckan. Längtar!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-07 19:10:58 följande:
    toppen!! tack å just de!! dom vill vi ju ha ... vilken strlk tror du jag ska ta i meandis?undrans om bubblan skulle klara sig på 98 i rosa/röda? hm..
    Hur lång är hon?
    Anjelin är max 90cm och har 86/92 i sina.

JAg tog 92 i de rosaröda och kan meddela hur de är på måndag hoppas jag.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-03-07 19:20:21 följande:
    Idag mätte vi Milos fosse ordentligt i skoaffären. Den var bara 14,2! Så inte så konstigt att bildojjorna i 26 är stora, dom är ju 2 cm för stora. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag tror jag köper ett par till i 25 helt enkelt och sparar dessa. Dom är ju så fina liksom så det gör ju inget om man har en storlek större...
    Tycker det låter som en bra plan!!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-07 19:19:37 följande:
    å kanoners!!!vet ni vad jag äääälskar er härinne kliver in helt idelös på byxfronten och nu har jag fått alla byxor jag vill ha OCH storlekshjälp, ni är bäst!! Men det vet ni redan va pöss på er nu ska vi hitta alla bara
    Det är på gott och ont i den här tråden Såå lätt att handla när man hänger här.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-07 19:23:06 följande:
    sötisarna jag tar 86/92 i dom då.. tror jag ska köra 98 i katvigarna faktiskt, Bubblans ben har blivit långa toppen! då blir det några såna i 98 då ställ honom på ett papper, locka med nåt spännande och dra streck vid tå och häl snabbt som tusan
    Tack!
    Jag hade också tagit 98 om det funnits, men det gjoerde det inte. Sen trampar hon på de röda i 98 så det går nog med 92.
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-07 19:24:31 följande:
    Slängde in lite bilder från min roliga shopping idag Katvigoverallen fick också komma med på ett hörn eftersom den kommer matcha perfekt tillsammans med lurvoverallen. 
    Jättefin shopping!!!
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-07 19:37:05 följande:
    Det där med fötter varierar ju jättemycket. Ella 1,5 år har strl. 24, August 5,5 år strl. 26 och Nora 9,5 år strl. 31Så jag har en med jättefötter och två med minifötter
    Så är det här med. Lite blandat.
    Emilio och Anjelin har nästan lika stora fötter fast det skiljer 1½år på de. De har 21 och 22.
    Michaela som är 15 år har 34 medan Alicia som är 12 har 38!
    Tindrisen03 skrev 2009-03-07 19:40:58 följande:
    Vilka är Meandis rosa-röda byxor ni pratar om? Hittar inga på hemsidan??
    Nä det är katvigs rosaröda och meandi:s frottébrallor.
    Zvartaliljan skrev 2009-03-07 19:41:00 följande:
    Jag var tvungen o mäta Maias ordentligt nu...snabbmätte bara sist då hon krånglade o inte ville (mer medgörlig nu när hon lite halvtrött läser en bok) och chansade på 26 i skorna...men ungens fötter är ju bara 13,4cm långa!!!
    Som Anjelins då. JAg tog 25 i hennes men har inte fått de än...
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-07 19:57:31 följande:
    Nu behöver jag hjälp! Antingen katvigs regnoverall i rött i 98 eller hmm vad hette dom nu, nameit? kanske som har en rosablommig regnoverall (samma som Milos fast den tjejigare varianten) i 98...HILFE plis!
    Katvig röstar jag på.
  • lillronya

Jojoa:
    Har du nån länk till vilken overall från me too du söker? Vår lokala butik säljer me too och jag kan gå dit på måndag och kolla om du vill.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12