Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nogula skrev 2009-03-08 19:38:52 följande:
    Nån som har koll på hur katvigs vårkläder är i storleken? t-shirts, byxor och klänningarna?
    Ingen aning, tyvärr.
    saturnina skrev 2009-03-08 19:40:42 följande:
    Åh, vad tråkigt. Samma sak hände mig och jag var på väg att köpa ny - men de är ju så dyra. Jag hittade den i garaget i en låda jag rensat ut. Hur den lyckats hamna där är en gåta. Och att jag lyckades hitta den. Bt bombat. Gustav hade danska strumpor på sig i alla fall. 
    Tur att du hittade den!
    Den är här väl nånstans. Antagligen har väl nån av småttarna burit iväg med den...

Fina barn i bt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Jen80 skrev 2009-03-08 19:50:34 följande:
    God kväll! Jag brukar alltid köra i Firefox, men helt plötsligt funkar inte det så jag måste använda explorer. FL är ju hur seget som helst här, men det positiva är att jag har upptäckt att jag kan lägga in bilder i BT nu . det funkade inte när jag var inne på Firefox. Jättekonstigt! Har iaf lagt in lite bilder från idag i BT .
    Fina barn i bt!
    ängeln83 skrev 2009-03-08 20:00:46 följande:
    Godkväll girls. Kikar in en runda innan sängdags, huuu va trött jag är, får väl försöka hålla mej vaken en liten stund till iaf Vad händer här då?
    Godkväll!
    Här händer det nog inte så mycket. Kul nu när det börjar trilla in lite folk.
    Everlonn skrev 2009-03-08 20:03:04 följande:
    NU har alla gäster gått och 2-åringen sover Och mamma pustar ut! Tack igen för alla grattis!! Lilltjejen blir stor, hon som var så snutteliten
    Jag har ju glömt gratta. Grattis till Bus!
    ängeln83 skrev 2009-03-08 20:06:09 följande:
    OOOOOOOJ, fel  tråd juh Jag ÄR trött *asg*
    Hahahaha cool är han iaf!!
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-03-08 20:12:55 följande:
    Skönt att det är fler som är trötta Jag satt o kliade mej i huvudet över vart bilderna tog vägen, dom syntes ju lixom inte i BT
    Du är rolig du!!

HAn passar jättebra i den coola stilen. Fast lite mjukis får man vara också, ibland.
  • lillronya
    saturnina skrev 2009-03-08 20:13:38 följande:
    Tack! Du hittar den nog när du letar efter något annat.
    JA det gör jag nog.
    För ett tag sen var jag av med kamerabatteriet. Det hittade jag under soppåsen på toaletten...
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-03-08 20:17:33 följande:
    Visst e ja Speciellt när jag är trött lixom. Jooo, såklart han måste få va lite mjukis också, kan ju inte lämna er här i tråden ju.
    Tycker det går bra att kombinera det danska med coola jeans t ex.
    gosmamman skrev 2009-03-08 20:18:22 följande:
    Gokväll i tråden, hur står det till?
    Godkväll! Här det bra iaf.
  • lillronya
    underverket 06 skrev 2009-03-08 20:45:42 följande:
    En liten fråga till er i den här tråden. Har börjat bli förtjust i danska barnkläder. Har inte många, några inropade från Tradera o en bodysuit som jag fått i present till sonen. Är det bra kvalite på danska barnkläder? Är det något märke ni gillar extra mycket o varför gillar ni danska barnkläder? Är de speciella? Finns det någon affär i Stockholm som säljer danska barnkläder?
    Roligt att du hittat dessa fina kläder!!

JAg tycker kvaliten över lag är bra på kläderna.
    Jag gillar kläderna för att de är färgglada och barnsliga. Och för att inte var och varannan unge har likadana.
    Av de danska märkena är nog molo min favvo. Gillar även nanoous velour och lite katvig måste man ha.
    JA de är speciella.

Sen finns det ju lite svenska märken som inte heller är så dumma...
  • lillronya
    JuliaochNelly skrev 2009-03-08 20:49:38 följande:
    hej hej girls  kilar förbi & säger hej. Vi överlevde flytten alla & sitter nu bland alla låderna Hoppas allt är bra med alla
    Hej!
    Skönt att dte är gjort nu iaf.
  • lillronya
    jompa skrev 2009-03-08 20:57:10 följande:
    Jag måste få tillägga två märken till dem som redan är nämda och det är Hummel och Mini A Ture som håller mycket bra kvalitet.
    Men herrejisses! HUR kunde jag glömma att nämna hummel som ett av mina favoritmärken?!
    JA det är det iaf!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-03-08 21:14:39 följande:
    WIIIIEEE! Jag får den ljuslila Mololurven! Mysgrodan hade den inne till mig.... Kul att bli glad för så lite. Min lilla kommer bli finast i stan!
    Grattis!!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-03-08 21:16:45 följande:
    Så bra! Till den en lila jnorah från Mini a Ture och fin mössa från katvig. Ut med killkläderna från storebror och in med tjejkläder!!
    Låter toppen!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12