Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

mortillsju skrev 2009-03-08 21:17:14 följande:
    Menar ju anorak såklart!!
    Det förstod jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Jen80 skrev 2009-03-08 21:37:32 följande:
    Ja, jag har verkligen ingen ångest för att det ska hända nåt här hemma eller så, utan funderar på mest vad Liam kommer tycka/tänka/känna. När jag väl är där kan jag ju verkligen inte komma hem och det känns jobbigt. Tänk om han är ledsen och saknar mig?!? Fast jag vet att han kommer ha det bra på dagarna och vara glad, men kvällen och natten... hmmm. Men det är nog mest jag som har svårt att släppa. Men helt allvarligt skulle jag kunna skippa hela resan för att slippa ångesten jag känner... Sjukt va?!?
    INte sjukt. Det är bara så det är när man är nära sina små!

Han kommer ju att vara förberedd och mogna av detta och det kommer att kännas bra när det väl är gjort.

JAg är precis likadan.
    HAr aldrig lämnat Emilio på natten mer än när jag jobbat och det känns illa nog.
    Tycker fortfarande att det är pestigt! Men man vet ju att de har det bra med pappsen iaf.
  • lillronya

Å vad jag är sur!!!

Min dator hakade upp sej mitt i mitt ninjande så attans bananers tinkerbell vann tröjan jag spanat på hur längesom helst!!!

• lillronya

Dags att gå och sova.

Butte jag fnular tills imorgon. Är det ok??

• lillronya
    jojoa75 skrev 2009-03-09 08:27:35 följande:
    Gomorron!Nu ska jag fajtas med trotsig tjej om att ta på sig katvig klänning, 39,7 grader har jag.Mår inte illa längre, men febern steg som sjutton inatt så det var nog därför jag mådde illa igår kväll.
    Oj! Massa feber! Hoppas du blir bra snart!
    Plummy skrev 2009-03-09 08:36:16 följande:
    Haha.. jag tar upp hela tråden snart God morgon på er! Jag har himla ont i huvudet idag Har  haft det till och från den senaste veckan, och nu varnade en kompis för havandeskapsförgiftning (hon hade det, och hade tydligen mkt huvudvärk) Jag är inte den oroliga typen, men börjar ju ändå fundera.. Huvudvärken är så himla annorlunda, den kan komma när jag är nyvaken eller trött, hungrig eller mätt.. spelar liksom ingen roll. Någon här inne m. erfaranhet?
    Ring till din mvc så att du kan komma och ta blodtryck och lite sånt.
    Bra att ha koll ju.
    SmillaMilla skrev 2009-03-09 08:37:07 följande:
    Nu måste ni hjälpa mig! Jag skall köpa lite lila/vita kläder från katvig. Bomullsklänningen skall jag ha. Men vad mer? Funderar på appelprint suiten eller skall jag ta tröjan med appelprint o sedan lila leggins till? Mer användbart kanske?Plummy: stl 92.
    Svårt det där. Allt är ju så fint!
    JAg hade tagit lila/vit klänning, lila appletröja och helt lila leggings. Då kan man ha leggingsen både till klänninen och tröjan.
  • lillronya
    Nogula skrev 2009-03-09 08:49:46 följande:
    Idag behöver jag lite pepptalk!!Ska ringa till kärringen på kommunen som har hand om barn med särsklida behov.Är minst sagt missnöjd med tilldielningen av resurstimmar till August.Han har fått 10 timmar/vecka till hösten och kommer gå ca 30 timmar. Detta trots att alla som jobbar med honom säger att han behöver en vuxen med sig hela tiden.Och lagen säger att barn ska få det stöd de behöver.Han har alltså autism och utvecklingsstörning.Tyvärr är inte denna kommunen av samma uppfattning och mer än 10 timmar får INGEN, oavsett behov.Ska ringa och hota med skolinspektionen och media, inte för att jag tror att det hjälper, men de ska minsann inte komma undan med det lätt.Kommer kotkata media om inget händer.Trist att man ska behöva kämpa så, allt är ju redan ganska jobbigt
    Peppar allt vad jag kan . Stå på dej och hota med vad som finns att hota med. Och förverkliga hoten sen med!!
    Helt värdelöst att man ska behöva kämpa så för något som borde vara självklart!
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-03-09 08:52:52 följande:
    och sturnia:TACK! Då får det bli lila/vit klänning, appeltröjan, lila leggins och lila/vita strumpor
    Fint!!
    Å jag vill också ha!! Men Anjelin behöver verkligen ingenting!
  • lillronya

DAgs att åka till öppna förskolan.
    Men idag har jag hittat kameraladdaren! Äntligen!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12