jojoa75 skrev 2009-03-09 08:27:35 följande:
Gomorron!Nu ska jag fajtas med trotsig tjej om att ta på sig katvig klänning, 39,7 grader har jag.Mår inte illa längre, men febern steg som sjutton inatt så det var nog därför jag mådde illa igår kväll.
Oj! Massa feber! Hoppas du blir bra snart!
Plummy skrev 2009-03-09 08:36:16 följande:
Haha.. jag tar upp hela tråden snart God morgon på er! Jag har himla ont i huvudet idag Har haft det till och från den senaste veckan, och nu varnade en kompis för havandeskapsförgiftning (hon hade det, och hade tydligen mkt huvudvärk) Jag är inte den oroliga typen, men börjar ju ändå fundera.. Huvudvärken är så himla annorlunda, den kan komma när jag är nyvaken eller trött, hungrig eller mätt.. spelar liksom ingen roll. Någon här inne m. erfaranhet?
Ring till din mvc så att du kan komma och ta blodtryck och lite sånt.
Bra att ha koll ju.
SmillaMilla skrev 2009-03-09 08:37:07 följande:
Nu måste ni hjälpa mig! Jag skall köpa lite lila/vita kläder från katvig. Bomullsklänningen skall jag ha. Men vad mer? Funderar på appelprint suiten eller skall jag ta tröjan med appelprint o sedan lila leggins till? Mer användbart kanske?Plummy: stl 92.
Svårt det där. Allt är ju så fint!
JAg hade tagit lila/vit klänning, lila appletröja och helt lila leggings. Då kan man ha leggingsen både till klänninen och tröjan.