Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-24 22:06:57 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-24 21:58:25 följande: Ja, molnen var fina! Och nutty-baddräkten!
    JAAA
  • Everlonn
    Tjolla:

Carena Easy tycker jag funkar super! Finns i många fina färger, lättkörd, väger lite, dryckhållare och det bästa, den är billig!! Och en hel unge får plats i korgen under (mitt album )

Tror Butte har en likadan?

Den har haft ett enda fel...hjulen gnisslade men det var bara att smörja så var problemet löst
  • Everlonn

Var på IKEA idag, där var en liten tjej med Molo på sig (grå klänning med blommor ornaga kantband och oranga tights/strumpbyxor)

La liksom märke till kläderna Och tur var det, när vi var färdiga så fikade vi lite och den lilla tjejen i molo gick runt så jag försökte se vad tightsen var för några (skadad jag vet men de var ju fiina!) Då såg jag att hon var alldeles rödgråten *stackars liten* Så jag gick fram och frågade varför hon var så ledsen, hon hade tappat bort sin mamma!!

Tänkte på Preggi och hur skräckslagen man måste bli när barnet försvinner, så jag fick nästan tårar i ögonen jag med *överkänslig*

Så jag tog lilltjejen i handen och så gick vi till närmaste personal som tog tag i att hitta flickans mamma.

Tänk om hon inte haft molo på sig, då kanske jag inte märkt vad ledsen hon var! Hurra för molo

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-01-25 19:50:14 följande:
    Tur det finns människor som, som bryr sej!
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-25 20:00:57 följande:
    Stackars lilltjejen! Vilken tur att du var där! Har aldrig behövt hjälpa någon liten någongång, men skulle självklart göra det om så var fallet, och jag hoppas att mina barn, om de tappar bort sig, stöter på en människa som dig när de letar!
    Jo, det är ju så man skulle vilja nån annan gjorde ifall man skulle tappa bort sitt barn.
  • Everlonn

Lillan ville inte äta gröt ikväll, totalvägrade och panikskrek, ingen aning om varförFörvånad

Men med lite havrefras i gröten så gick den ner,*knasunge*

Hoppas postis har kul med sig i lådan imorgon Väntar hem NS allzip rosa fleece *längtar* och rosa med grå prickar tights molo...sen var det nog inte mer

• Everlonn

Såå trött ikväll, håller nog på att bli förkyld..har inte varit sjuk på typ ett år (förutom cancern då) så jag är rätt ynklig

Håller på att packa, kolla konton och lägga upp nytt på T..det är rätt mycket jobb för lite extrapengar

Är det nån mening att lägga ut molostövlar (ej fodrade) ännu tror ni? Eller är det för tidigt?

• Everlonn

Nu när jag såg fina Aleya i kikkid klänningen så kan jag bara inte lägga ut den för stora Bus har här hemma på T

Fyyy

• Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-01-26 21:40:28 följande:
    Håller också blir förkyld men uuusch cancer är ju hemskt ju, det räcker väl o blir över.Kram till dej,jag har också förkylning på gång.
    Jo, vad jag menar ja liksom..svårt att förklara..men jag var inte SJUK på det viset..inte av cancern..av behandlingarna ja, men inte av cancern eftersom det var tidigt upptäckt bröst-..var det begripligt?

Så därför blir jag jätteynklig av förkylning *knasigt* smått virrig och trött...märks det?? Näää
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-01-26 21:55:57 följande:
    Jo jag vet hur dålig man blir då jag såg mina föräldrar behandlas mot cancer i många år, dock så överlevde ingen av dom.
    Usch, vad jobbigt Stackars!! *Kramar om*
  • Everlonn
    Quiet thoughts skrev 2009-01-26 22:02:15 följande:
    Tack.Visserligen har det gått en hel del år utan dom men nog skulle man velat ha haft dom här.Enda positiva är att jag slipper våndas för när man skall förlora sina kära föräldrar då det redan är avklarat. Låter hemskt men samtidigt är det förbi... förut brukade man ju tänka på sånt. Hur det skulle bli osv....hoppas ni förstår mig rätt.
    Förstår vad du menar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12