Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Var på IKEA idag, där var en liten tjej med Molo på sig (grå klänning med blommor ornaga kantband och oranga tights/strumpbyxor)
La liksom märke till kläderna Och tur var det, när vi var färdiga så fikade vi lite och den lilla tjejen i molo gick runt så jag försökte se vad tightsen var för några (skadad jag vet
men de var ju fiina!) Då såg jag att hon var alldeles rödgråten *stackars liten* Så jag gick fram och frågade varför hon var så ledsen, hon hade tappat bort sin mamma!!
Tänkte på Preggi och hur skräckslagen man måste bli när barnet försvinner, så jag fick nästan tårar i ögonen jag med *överkänslig*
Så jag tog lilltjejen i handen och så gick vi till närmaste personal som tog tag i att hitta flickans mamma.
Tänk om hon inte haft molo på sig, då kanske jag inte märkt vad ledsen hon var! Hurra för molo
Lillan ville inte äta gröt ikväll, totalvägrade och panikskrek, ingen aning om varför
Men med lite havrefras i gröten så gick den ner,*knasunge*
Hoppas postis har kul med sig i lådan imorgon Väntar hem NS allzip rosa fleece *längtar* och rosa med grå prickar tights molo...sen var det nog inte mer
Såå trött ikväll, håller nog på att bli förkyld..har inte varit sjuk på typ ett år (förutom cancern då) så jag är rätt ynklig
Håller på att packa, kolla konton och lägga upp nytt på T..det är rätt mycket jobb för lite extrapengar
Är det nån mening att lägga ut molostövlar (ej fodrade) ännu tror ni? Eller är det för tidigt?
Nu när jag såg fina Aleya i kikkid klänningen så kan jag bara inte lägga ut den för stora Bus har här hemma på T
Fyyy