Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

trunken81 skrev 2009-01-26 22:25:31 följande:
    Åhhhh Nej visst är den fin! Och jag har inte använt den förrän idag Skulle ju ha den som julklänning, men FICK en julklänning så jag hade inte samvete att inte använda den presenten - så har jag tänkt att den är så julig så den blir nog inte använd. men den var inte alls så julig ändå, fiiiin!!
    Jättefin! Bus har en cerise som är för stor just nu (92) men den får stanna i "växa i" kassen nu efter dina fina bilder

Nu ska jag sova...och hoppas förkylningen magiskt försvunnit tills imorgon
  • Everlonn

Vad dum man är ibland!Fundersam

Höll koll på pingvinsetet på T för det såg ju ut att gå så billigt...jo jo sen tänkte jag att Äh, kan ju buda 125 (låg på 120) nähä, överbudad ok, 135 då, nähä överbudad igen..145 nä, 155 nä ok då Undrar hur högt denna människa som högsta budet har lagt igentligen??

Provar med 166 av REN nyfikenhet, och vann auktionen på det!! OJ! Jag som inte tyckte det var särskilt viktigt att vinnaGenerad sååå mycket var jag inte intresserad igentligen

Ja ja, det var ju inte dyrt igentligen men..det är ju inte som att jag inte har rosa/grått så det räcker!

Så dum man är ibland

• Everlonn
    SmillaMilla skrev 2009-01-27 20:40:12 följande:
    Ja men det var ju bra pris! Sälj dem sedan var för sig så tjänar du säkert på det!Superfint!
    Fast de är ju fina så jag får stå mitt kast och använda dom oxå *suck* hi hi
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-27 20:42:19 följande:
    haha ojdå men det är jättefint och ändå ett superbra pris
    Jo, men hur förklarar jag för maken?? Jag som skulle vara sparsamGenerad
  • Everlonn
    LA Woman skrev 2009-01-27 20:56:13 följande:
    Du får köra min metod, inte alls
    Hmm, fast vi har ju helärligt förhållande..om jag döljer för honom så döljer han för mig ju..inte pigg på det

Så det är bara att bita i det sura äpplet och bekänna! Får väl muta honom lite
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-27 21:00:41 följande:
    men du VAR ju sparsam nu köpte du dessa och så använder du och när du säljer dom igen var för sig så får du nästan lika mycket tillbaka igen
    Jo, hade jag inte haft ont om pengar hade jag tyckt det var värsta fyndet!!
    Buttelina skrev 2009-01-27 21:02:05 följande:
    fast du behöver ju bara berätta för honom om han frågar
    Nä nä ,är som att bada på sommaren...hoppa i eller gå i vattnet, jag är en hoppare jag
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-01-27 21:03:17 följande:
    Bus och rackartyg? De hade i 86 sist jag var där
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-01-27 21:33:56 följande:
    Muddarna gör att de stannar uppe! Blir snyggt baggy och då kan hon ju ha dom länge oxå!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12