Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godmorgon!

Måste berömma alla söta barn i BT

Och alla fina inköp sen oj oj ojRäcka ut tungan *dreglar*

Och Så härligt det ser ut med snö!! Önskar vi hade lite mer snö här nereFundersam

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 12:48:57 följande:
    Det är Kappahl
    Ha ha ha Ok då Fast de var rätt lika tycker jag, men bugar för expertenFlört
  • Everlonn

Bus fyller 2 år i mars, än så länge är födelsedagspresenterna:

Dockhus i trä (ett sånt där kraftigt)
    Megablocks

Planerade presenter:
    Fischer price little people
    Moloklänningar

Sen måste jag hitta på nåt att önska från mormor, mostrar och morbror, farmor, faster, farbror, gammelmormor...

Den sista Nicke dvdn kanske...och vad mer? Kläder kanske

• Everlonn

Hmm, Teletubbies får väl oxå ta plats på önskelistan, hon älskar ju dom (till skillnad från mamma då)

Men bara som små mjukisar tror jag

Gungställning och sandlåda Små bra presenter

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 13:26:36 följande:
    Åh dockskåp hade ju varit något om nu Max hade brytt sig om sådant..Likadant med Little People-han fattar inte vad man ska ha gubbarna till Megablocksen har vi plockat bort- han är bara intresserad av Duplo(och har mängder)Jag ger upp- han får önska sig pengar på sparkontot helt enkelt!*tråkigt men vettigt*
    Vi kör på med megablocks för att inte blanda system...blir bara frustration här hemma när inte bitarna går ihop

Upptäckta att Bus älskade dockskåpet på öppnis, står och möblerar och alla dockorna ska sova i samma säng Hon är rätt förtjust i gubbar..av alla sorter, little people, dockskåpsdockor,djur, badleksaker
    Tindrisen03 skrev 2009-02-01 13:32:28 följande:
    Bärbar DVD är annars en bra present om man ska önska sig ngt rejälare. Super när man åker bil, flyg osv
    Ja, dom är bra!! Köpte en var till barnen i somras, bil från blekinge-Stockholm : 13 timmar Mååånga stopp på vägen! Då var dvderna bra att ha!! Nicke nyfiken och teletubbies hela vägenFundersam
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-01 14:22:20 följande:
    Var har ni hittat megablocks? En kompis son hade sådana och Milo älskade dom.
    Br-leksaker i Kristianstad har megablocks, nära och bra
  • Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-02-01 14:52:50 följande:
    exakt! Sålde ju lite lurvisar o Holdenjacka i veckan med så Ds konto är fyllt, jjag väntar bara på att få göra av med pengarna på Katvig o Molo! Hur mår du idag? ledig?Är det någon som har tips på lekhage el pool man kan köpa nu? jag letade vid jul till Ds bollhav, han har en för liten pool i babystorlek. Men det är svårt hitta sånt nu. Vi har en rutchbana vi tänkte ställa i så han kan åka i sitt bollhav!
    Vi har en myspöl från ngbaby som vi hade som bollhav..dock får man räkna med att man har bollar ÖVERALLT!

Men myspöl rekomenderar jag! Vi har haft den sen hon var pyttis (inte kunde sitta) och den är fortfarande favorit Nu är den mysig att sova middag i, mysa och läsa böcker i eller bara att sitta i och titta på tv..

Måste dock köpa nya "korvar" till sidorna och kanske nytt tyg, barbapapa har blivit lite trist

Hage har jag oxå, den har vi precis plockat bort, även med dörr som man kan sticka in en rutchbana i så blir det nog inte så bra som bollhavFundersam
  • Everlonn
    Småkottarna skrev 2009-02-01 17:11:17 följande:
    Nån som har en appelprint sommarsuit från katvig i strl 92 som har lust att väga den åt mig?
    midi? med knapparna?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12