Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Ja jag måste också hoppa i säng. Ska jobba hela dagen imorgon och måste ju hinna med några km löpning innan också. Godnatt och shoppa väl!

• isold2003
    nikki2006 skrev 2009-01-30 22:16:39 följande:
    tack, handlar du meandi???
    Jag skulle ju sova men tänk att det alltid dröjer liite till innan datorn tängs av Jag ska inte ha visning i vår men det är första gången på tre år som jag inte har någon visning här hemma. Ska till en kompis i mitten av feb. Jag köper mindre och mindre för varje säsong och den här kollektionen har jag inte hittat några riktiga favoriter Fundersam Får se om det blir något köp alls. Jag gillar verkligen de ljusa jeansen men min storkille vill inte ha dem. Kanske till lillkillen. Jag brukar alltid köpa någon klänning till mig själv som jag använde typ en gång och sen säljer på T..

Nu är det godnatt på riktigt  
  • isold2003

God kväll!

Duntoffla, jag stämmer in, superfin färg på lurven och den passar Noel jättebra! Nu blev jag sugen på en lurv igen  Jag sålde ju precis lillkillens för att den inte kom till användning..

Smilla, Svea är jättefin i sina söta kjolar! Den gula var härligt somrig.

• isold2003

Jag har shoppat idag. Är inne i en riktig köpsugperiod just nu, farligt! Det blev jeansshorts och t-shirt från Molo på Trendsales, två kjolar till mig från Trendsales, ett par M.A.T vintervantar och en tröja till mig från Ajabaja. Plus shopping till enarbetskompis som fått tvillingar, två Molo bodies från Klkids..

• isold2003
    saturnina skrev 2009-02-01 19:56:08 följande:
    För några dagar sedan lade jag in en bild på Lillan i en Molo rosa veloursuit. Hon é så go i den så jag har i flera veckor funderat på att köpa en i större storlek & lägga i växalådan.Gick igenom växalåda idag. Där låg en Molo rosa veloursuit i storlek 92...Är det något fel på mig?
    Näe då, du är bara som oss alla andra i den här tråden
  • isold2003

Dunis, du har nog rätt. Stora killen håller dessutom på att växa ur sin älskade lurv..

• isold2003
    nikki2006 skrev 2009-02-01 19:59:49 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8295...kolla vad jag ninjade precis
    Fina!

Dunis, jo jag såg dina Mini rodini bilder och tassade genast in på deras hemsida. Mkt fint Ska avakta och se vad Slitage tar hem men någon tröja därifrån blir det garanterat, det blir det ju alltid
  • isold2003

Maken är och jobbar och han lämnade mig ensam med en stor påse vit Toblerone, den är snart slut.. Generad Men åh så gott!

Kan någon hjälpa mig att sluta surfa runt på Ts och Tradera tack?! Känner att kvällen kan bli dyr och med makens nattjoursvecka i antågande är det ju han som kommer att tömma brevlådan..

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2009-02-01 20:16:13 följande:
    Nej då Du är iaf i rätt sällskap I våras letade jag i 2 veckor efter den ljusgröna tröjan med stars här hemma, svor ett antal gånger över att jag var av med den och vände upp och ner på allt här hemma. Efter 2 veckors letade kom jag på att jag aldrig ens ägt tröjan.... Hmmm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12