Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Ja jag måste också hoppa i säng. Ska jobba hela dagen imorgon och måste ju hinna med några km löpning innan också. Godnatt och shoppa väl!
Ja jag måste också hoppa i säng. Ska jobba hela dagen imorgon och måste ju hinna med några km löpning innan också. Godnatt och shoppa väl!
God kväll!
Duntoffla, jag stämmer in, superfin färg på lurven och den passar Noel jättebra! Nu blev jag sugen på en lurv igen Jag sålde ju precis lillkillens för att den inte kom till användning..
Smilla, Svea är jättefin i sina söta kjolar! Den gula var härligt somrig.
Jag har shoppat idag. Är inne i en riktig köpsugperiod just nu, farligt! Det blev jeansshorts och t-shirt från Molo på Trendsales, två kjolar till mig från Trendsales, ett par M.A.T vintervantar och en tröja till mig från Ajabaja. Plus shopping till enarbetskompis som fått tvillingar, två Molo bodies från Klkids..
Dunis, du har nog rätt. Stora killen håller dessutom på att växa ur sin älskade lurv..
Maken är och jobbar och han lämnade mig ensam med en stor påse vit Toblerone, den är snart slut.. Men åh så gott!
Kan någon hjälpa mig att sluta surfa runt på Ts och Tradera tack?! Känner att kvällen kan bli dyr och med makens nattjoursvecka i antågande är det ju han som kommer att tömma brevlådan..