• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fiffa5 skrev 2009-01-22 10:39:22 följande:
    Nu ska jag gå till brevlådan. Man vet ju aldrig om mitt förlorade paket med katvigstrumpor plötsligt får för sig att dyka upp... Fast det tror jag inte, dumma posten
    Näe, inga strumpor i lådan idag heller
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-22 10:39:47 följande:

hehe japp hur går det för dig? kommer mannen hem eller blir han borta längre än vantat?
    Vi väntar fortf på besked... Tror de kommer till hamn idag o där var det tänkt att han skulle få kliva av.

Det fattas tydligen en avbytare och kaptenen har skrattat lite och hintat att Magnus kan stanna, men inget besked från rederiet än. Man tycker ju att de borde meddela honom snart!? Kan ju vara bra att få veta lite innan så att man kan planera lite...
  • Fiffa5

Incommunicado skrev 2009-01-22 10:40:28 följande:

inte my-baby väl?
    Nej! Lillronya här på FL var så himla gullig o hjälpte mig o köpte ett par som hon skickade. O så har posten bort dem
  • Fiffa5

saturnina skrev 2009-01-22 10:43:33 följande:

Jag har en undran. Dessa Hummel-kläder som alla är så tokiga i. Jag kan inte riktigt förstå charmen. Kan någon marknadsföra detta märke för mig, för jag ser bara 80-tal på campingplatsen?
    Jag är inte heller förtjust i dem. 80-tal på campingen var en bra jämförelse
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-22 10:47:17 följande:

åhh vad trist hoppas att han får komma hem
    Ja verkligen. Värst är kanske att inte veta utan gå här o hoppas för att sen bli besviken.

Sen har vi varit så himla sjuka här i flera veckor nu så jag har verkligen gått på knäna...så det skulle vara så skönt med lite avlastning....

Men men...för eller senare kommer han
  • Fiffa5

ängeln83 skrev 2009-01-22 11:26:52 följande:

Usch, nu börjar jag också känns mej krasslig, ont i halsen, huvud, snuvig och så trött. Typiskt att Liam går på högvarv, som vanligt.
    Usch vad segt. I Moas dagisgrupp var fler än hälften av barnen sjuka. Så man vet vad man har att vänta sig..
  • Fiffa5

På T, på säljbedömningen har jag fått 4,9 av 5,0. Hur kan jag titta på vad det är som jag inte fått 5 på? Kan inte klicka alls där ju...?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12