• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Ngn som har sett katvigs röd/blå suit i stl 80 på rea ngnstans??

• Fiffa5

Nu har jag fått betalt för alla mina 27 auktioner som gick ut i söndags så idag skickar jag de fyra sista paketen. Det var väl snabbt jobbat av mina köpare (och av mig )?

• Fiffa5

Bläää, nu låter det som att min man kanske inte får komma hem från jobbet till sjöss på fredags som det var tänkt. Han har ju varit hemifrån 5 veckor nu

Han sa att jag fick tröstshoppa lite....så då nämnde jag dalmatinerna o det tyckte han lät ok. Men de går ju inte att hitta i storlek 92 nu, är inte det typiskt??

Näe, det blir en riktig depp-kväll här

• Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-21 18:30:57 följande:

nämen vad tråkigt du kan inte tänka dig en liten suit med dalmatinerna?
    Inte till stora tjejen, hon håller på o slutar med blöjor o då funkar inte suit. O det var till henne jag skulle ha tröjan.

I så fall till lilla tjejen, fast jag är inte överförtjust i varken de blå eller rosa kantabanden. Ville ju ha RÖÖDA
  • Fiffa5

Jag shoppade för 2700 på POPrean idag fast det räknas inte för det var med vinterkläder till nästa vinter...

• Fiffa5

Jen80 skrev 2009-01-21 18:43:41 följande:

Åh, stackars dig ! Fy, va jobbigt att vara ifrån varandra så länge! Snällt att du fick tröstshoppa lite iaf, men tråkigt att allt är slut. Vet att eleraff inväntar en ny Molo-leverans som borde komma när som. Kolla om de har nåt i stl 92, vilket jag är nästan säker på. Jag har en dalmatiner-tröja i stl 92 beställd... Stor kram!
    Tack, ska kolla där då
  • Fiffa5

Hur är katvigs miniapple i storlek? Har tex den röd/blå suiten att jämföre med...??

• Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-22 09:11:39 följande:

vilken j*vla skitmorgon Sambon skulle köra till jobb imorse och när han kommer till bilen så ser han att någon sparkat/slagit sönder den hela fronten på bilen är helt demolerad VARFÖR gör man en sån sak?
    Nej, vad trist!! Att man inte kan få ha sina saker ifred!!

Ang. regskylten så vet jag fall där den stulits och sedan använts på endra bilar som passerat exvis fartkameror, tullstationer och liknande. Så anmäl att ni blivit av med den o ha koll på om det kommer räkningar sedan....
  • Fiffa5

Buttelina skrev 2009-01-22 10:37:08 följande:

japp det är gjort. saken är polisanmäld och regskylten är efterlyst TACK för omtanken
    Ordning och reda på er
  • Fiffa5

Nu ska jag gå till brevlådan. Man vet ju aldrig om mitt förlorade paket med katvigstrumpor plötsligt får för sig att dyka upp... Fast det tror jag inte, dumma posten

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12