• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Quiet thoughts skrev 2009-01-20 11:23:19 följande:

indisk kanske det var hahaha läste ej så noga
    hehehe Jag började fundera på om jag hade missat ngn tröja. Hade ju varit fint med indianbyar också
  • Fiffa5

Elaizans mamma skrev 2009-01-20 12:43:01 följande:

Hej, Någon som har tips om vart man kan hitta kornblå leggings/tights och gula tights?? Håller på att leta som bara den..har för mig att katvig har hat blå?? Please.......
    Här finns Katvigs blå tights, vet dock inte om det är den blå färg som du söker?
    www.matadorkids.se/index.php&productId=2355
  • Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2009-01-20 12:55:23 följande:
    Här finns Katvigs blå tights, vet dock inte om det är den blå färg som du söker? www.matadorkids.se/index.php&pro...
    O de fanns bara i stl 56 där ändå... Men du kan ju se hur de ser ut iaf...
  • Fiffa5

Dalmatinertröjan finns inte i ngn svensk shop i stl 92 nu va? Helst med stjärnärmar tror jag....

• Fiffa5

Ni som har barn som är ca 86 lång o har köpt dalmatinertröjan, har ni tagit 86 eller 92 då??

• Fiffa5

FlowerPowerMama skrev 2009-01-20 13:06:30 följande:

Alltså, lite OT men ändå inte...Ett paket jag beställt har tydligen legat på utlämningsstället i 6 dagar nu utan att jag fått en avi om det, är det affären jag borde knalla ner till och höra mig för eller ska jag ringa Posten om att jag inte fått en avi? Vill ju ha ut mina saker ju!
    Affären borde väl kunna lämna ut paketet om du visar leg?
  • Fiffa5

FlowerPowerMama skrev 2009-01-20 13:12:04 följande:

Man tycker ju det, men de har nekat förut trots att jag är en sk "känd kund" som aldrig behöver visa leg och sånt...
    Jo, har man kollinumret kan man ju alltid hämta ut paketen väl!?
  • Fiffa5

Emmsan skrev 2009-01-20 13:14:21 följande:

har precis fått hem  ett häärligt molo paket till semesterfirande lilla maia från mysgrodan men hur tusan vågar de skicka innan jag äns betalt????
    Oj, ja, de är väl måna om sina kunder!
  • Fiffa5

tinkerbell74 skrev 2009-01-20 13:31:29 följande:

Nä nu måste jag packa lite T paket innan det är dags att ila till dagis. *klockan springer ju*
    Mmm, jag har 15 paket färdiga att posta idag! Nu väntar jag på de sista betalningarna, sen har jag fått iväg alla paket för den här omgången *skönt*
  • Fiffa5

FlowerPowerMama skrev 2009-01-20 13:37:52 följande:

Hippo?
    ASG! Det var ju snabbt jobbat av dem i så fall!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12