Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

HA HA HA HA Skrattar så jag får magknip! Söta lilla påpälsade Liam i ett gäng lurvar   *tokiga Liams pappa*

• Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2009-01-25 20:09:10 följande:
    hahahah jag skrattar ihjäl mej när jag ser era stora kids i molomössan min unge måste ha ett gigantiskt huvud då han har stl 6-12 mån i sina oxå
    Samma här, tror iof inte jag skulle få på ens en L på Skattens hôvve
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2009-01-25 20:16:11 följande:
    Godkväll tjejer! Allt bra?Här tvättar jag lurv för första gången efter en praktvurpa idag. Hur gör ni torkar ni de helt torra i torktumlaren eller bara en liten stund? Med avigsidan ut? Massa dumma frågor! Vi var på husvisning idag. Såååå fint och sååå dyrt.. Måste fundera om det skulle vara värt det!
    Tjena tjejen!! Ujuj ingen allvarlig vurpa hoppas jag?!! Molo gick väl ut med nya råd  att man skulle skulle tumla helt tort i tumlaren. Jag har dock ingen tumlare men gick finfint i torksåp och lite skakning bara.
    ängeln83 skrev 2009-01-25 20:14:30 följande:
    HA HA HA Va tror du jag gjorde när jag fick se den? Nu kanske ni förstår varför jag sköter kläd shoppingen OCH påklädningen här hemma
    Hehe Jaaa mjo kanske det  
  • Fantastiska Skatt

Kan man ha vovve leggings t skatten

• Fantastiska Skatt
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-25 20:32:59 följande:
    Självklart!
    Duntoffla skrev 2009-01-25 20:33:22 följande:
    Allt klär en skönhet!
      Men man får nog inte ner honom i ett par 92:or va? Hur tajta e dom, ni som har? Han har både 86 och 92 i Molo brallsen beroende på vilka dte är...
  • Fantastiska Skatt

förresten, ngn som sett de raka regnbågsbyxorna i 92 ngnstans?

• Fantastiska Skatt

Preggi --- INTE med klänning till?? Nu tycker jag du e tråkig Okey, jag lååååvar att inte bli så unisex att jag tar på honom klänning!

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-01-25 20:50:56 följande:
    Ha ha, jaaaa, det är ju inte att ta fel på vem som klätt på honom iaf Fast jag gillar nog mer body över byxa modellen, den är skön
    Den var helt underbar!! Få kombosar slår den
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-25 21:02:52 följande:
    3599:- inbringade dagens auktioner...*mumma*Nu blir det film och mys!
    Heey Grattis!!
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-01-25 22:07:38 följande:
     Go kväll!jaså du har köpt kossor ikväll du?
    Hade den i minneslistan men misstänkte att det inte var någon idè att ge sig in i slutstriden congrats'

Jag e fortfarande hopping sugen jag, bränt en tusing på suits men va hjälpte det?  Räcka ut tungan
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-25 22:10:18 följande:
    haha din lille korv
    men vaaad var det ni budade på? *nyfiken i en strut här ju*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12