Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 15:52:32 följande:
    Ja, man e bra knäpp    Men dom e ju så rara dom små liven Å Bubblan berättar fortfarnade storys om Ollin som bonka henne "så här" och "så här" i hövvet   snacka om långsint
    Nämen Hmm jag såg inget jag, underligt att han gjorde det - brukar bara vilja klappa och pussa å kramas ju. Hon lär inte vilja träffa oss igen
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-01-26 16:02:55 följande:
    Det var ett par NS armybralls. Ganska roligt faktiskt.
    HA HA HA , ja ja tjusig post som tjusig post lixom
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 15:59:00 följande:
    Å jag tror det va precis det han gjorde, klappade henne och hon tar det som att han nockade henne   Hon är lite så där med att främmande tar på henne, det är riktigt LÄSKIGT tycker hon Å nog vill hon ses igen nog
    Han är likadan, han gillar INTE att andra "ej godkända" är på och petar och klappar på honom, vilket är lite underligt eftersom han alltid ska klappa och pussa på andra  Hoppas hon kommer över det stackarn
  • Fantastiska Skatt
    ÖNadja skrev 2009-01-26 16:05:30 följande:
    lillronya: Jade som bestämde mej idag att, "nä, det oranga shampoodle får vara" ja har handlat nog sista tiden för att vara jag. Men då sätter du in bilden på settet och nu sitter jag och velar igen!! =)Det skulle ju vara så himla vårfint! =)Elvis har 86 nu. Hur länge tror du han kan ha ett set i 90?
    Min son drar 92 och stl 100+ är stort på honom men funkar om det är till någon hjälp
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 16:09:16 följande:
    Å hon överlever nog   hon är en riktig drama queen den här Bubblan och älskar att berätta storys för pappan vid matbordet.. Å Olli storyn är en bra och rätt läskig story som man kan berätta om o om igen
    Hihi sötisbubblan
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 16:18:41 följande:
    Alltså vad gör man????Bubblan giller ju att fnurra med håret när hon ska sova, å de är väl oki.. MEN det lossnar och hon är alldeles kal på ena sidan nu   Ser inte klok ut rent ut sagt!! *kalhygge*
    Äh låt henne va kalhygge ett tag Hon e söt som få ändå
    Min lillsyrra hade en napp som hon tvinnade i håret och såg verkligen inte klok ut men det går över och håret växer ut igen
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 16:37:17 följande:
    Finaste Skatten i bildis!!! Å så fint det va med IdaT jackan o katvig mössan  kanon ju!!
    Tack söt! Kyss Ja den funkar nog till, tänkte mest att den matchade tröjan under som syntes  bara liite skadad jag
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-26 16:39:11 följande:
    Äsch.. måste börja med maten här, fy sjutton vad jag INTE gillar å laga mat!! Cu girlsen!
    Nej fyy påminn mig inte, måste oxå börja ... om en liten liiiten stunda bara
    Tjollabolla skrev 2009-01-26 16:41:31 följande:
    Flickor! Tror ni denna blir fin till dom gröna byxorna med stars eller blir det too much??www.batinki.e-butiken.se/show_product_picture...
    Personligen tycker jag det blir lite mycket nu när de är så stora. Men dte är jag det
    lillronya skrev 2009-01-26 16:43:57 följande:
    Grattis!!!Skatten: Fiiina jackan i bt! Bidde ingen till oss.
    Tack!! Fick du ingen
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-01-26 17:01:53 följande:
    Vilket är bäst om man lägger ut på T ikväll? Avslut på torsdagkväll eller vänta till söndag?
    Jag hade väntat till söndag.

Nej det var ju den där middagen som skulle lagas ... Ses senare!
  • Fantastiska Skatt
    THEA och Grodan skrev 2009-01-27 00:23:44 följande:
    Denna är ju gryyyymt läcker
    men åååååååååååhhhhhh
    Nu behöver jag inte vara så ledsen att jag snart behöver göra mig av med den turkosa äppelhooden juh

Hej på er så här mitt i natten
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-01-27 00:24:25 följande:
    haha näää
    va e d nu du hunnit tröttna på?? Nyfiken i en strut
  • Fantastiska Skatt
    THEA och Grodan skrev 2009-01-27 00:30:14 följande:
    Hej hej
    Tjenare

Shoppas det nåt eller dreglas det mest över kommande Småfolk & Katvig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12