Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

snigelina skrev 2009-01-19 09:58:56 följande:
    Ja, det gör det nog.. Jag är inte alls förtjust i kollektionen, tur det kanske..
    var det inget som föll dig i smaken alls??? tur du har.....här blir vi panka utav alla nya kollektioner som kommer.....och snart kommer väl katvig med ny kollektion också......
  • melizza
    saturnina skrev 2009-01-19 10:08:00 följande:
    melizza skrev 2009-01-19 09:07:17 följande: De hade volangklänningar, men jag är inte säker på vilket mönster... jag tror det var blommiga med gula volanger.
    ja men det är ju dem jag vill ha ju.....får se om jag kan ta mig dit på fredag kanske....
  • melizza

God kväll alla!!!

Har packat massa T paket som ska iväg imorgon  
    boring men skönt att ha det gjort så nu skulle det varit fint med lite nya molosar.....har det kommit in nytt nånstans???

• melizza

God morgon!!!

Här var det inte mycket drag....men jag har iaf hunnit shoppa redanSkrattande Man får passa på medan bb har kommit och massa T pengar har dimpat in på kontot så nu är dem snart förbrukade Skrattande

längtar till nytt molo

• melizza

det blev lite rainbow byxor o linne, stars linne grönt, gula prickar tights och butterfly linne....så nu kan jag stryka dem från min lista Glad

• melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-01-20 10:30:13 följande:
    fint, jag ska köpa lite gular prickar senare ,tänkte bla köpa byxorna och har som knickers till damatin linnet ,där det ju gula bubblor på baksidan
    ja dem vill jag med ha....men kanske köper dem senare...linnet har jag köpt redan Glad
    och har man en rosa kjol till tightsen och linnet så blir det fint tycker jag.....det är ju rosa kantband på linnet...
  • melizza
    Saga skrev 2009-01-20 10:43:06 följande:
    Hej alla!Jag var väl lite aktiv här för längesedan men sen jag började jobba i september hinner jag inte riktigt med, ni skriver ju i rasande takt! Idag är jag dock hemma och vabbar, då får man passa på!Molos nya kollektion har verkligen skapat ett begär... Ska försöka hänga med lite här nu tänkte jag, ni är ju så himlans trevliga!Katvigs nya kollektion finns som pdf på deras hemsida.
    *rusar till katvig och kollar in den nya kollektionen*
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-20 10:44:34 följande:
    Men fyyyyy va tråkig Katvigs nya kollektion var, speciellt ränderna, det var bara lila/vit som föll mej i smaken, får väl bli en sån tröja. MEN jag hittade nåt som Liam MÅÅÅSTE ha, blå appleprint stövlar, sååå fina.
    dem stövlarna var verkligen jättefina....men vi har redan två par regnstövlar.....tror min sambo blir knäpp om jag köper ett par till....

shit jag hittade massa fint *dyrt*.....men skulle det inte komma mini appleprint??? har för mig att jag hört det i denna tråden....eller missade jag det?
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-20 11:07:20 följande:
    Men som vanligt med Katvig lär jag köpa en hel del ialla fall, ofta ser ju kläderna så tråkiga ut men IRL är dom super fina, typ som höstens blå/röda, tyckte  den var super ful och tråkig när jag såg på nätet men när jag fick hem första plagget blev jag kär.
    den röd /ljusblå verkar komma nu igen....såg lite linnen och badkläder men undra om det är samma färg eller såg det bara ut så??
  • melizza
    Jen80 skrev 2009-01-20 11:13:20 följande:
    Ja, jag sjukanmälde mig nu så får vi se hur det blir på torsdag. Nej, att vara själv med barn när man har feber är INTE kul! Har knappt sovit nånting inatt för det gör så ont när jag sväljer. Fy, va jag tycker synd om mig själv . Är grymt sugen på godis och det går verkligen inte att äta ...
    låter ju nästan som om du fått halsfluss....och har du feber så är det säkert det ju....usch då skulle du kanske ha penicillin

stackars dig.....hoppas du kryar på dig snart *kram*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12