Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Butte: fy f*n vilka idioter det finns alltså...stackars er....det är så förbannat tråkigt och jobbigt att fixa med sånt och speciellt när det inte är en själv som orsakat det.....usch....skickar kramar som tröst.

Tjolla: Krya på dig!! Hoppas det inte är influensan och att blir bra snart!!

Idag har Stella dalmatinerbyxor till dagis....hon var så glad att ha på sig vovvarna...ska jag ha vovvarna idag sa hon imorse när vi skulle ta på henne....
  • melizza

Är det nån som sett katvigs röd/ljusblå strumpbyxor eller leggings på rea i 98/104???

• melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-22 13:43:28 följande:
    Och såååååå mysiga att gosa med
    Han var ju jättefiiiiiin i lurven ju....vaddå inte passa i turkos....han passar ju jättefint i den turkosa.

Tinkerbell: fin den levis klänningen är och filten med.....
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 16:01:41 följande:
    Hej tjejer!Massa fina bilder i bildis Här snöar det massor idag, rätt mysigt även om man e lite sugen på vår och värme..Lite hoppingsugen är jag, men vettesjutton VAD jag ska köpa.. Hm.. strumpor skulle vi behöva iofs Å min jätteladdning på T gick ut igår och jag har sålt för 5513.- i Januari  dom pengarna kommer väl till pass bland alla fina nyheter

shit vad mycket du sålt för.....men Bubblan har väl massvis med kläder för det...hon lär ju inte gå naken iaf eller Flört

själv har jag fått sålt för 2500 och ikväll ska det ut mer Penga mun

• melizza

nu ska det lagas lite mat här.....ses senare

shoppa lugnt

• melizza
    Buttelina skrev 2009-01-22 16:49:05 följande:
    Melizza: superfin kombo på din lilla goding! Så jag lockade dig också till att köpa en kik kid klänning

tack

ja det är ju helt galet att se på dina bilder....blir alltid sugen på din dotters kläder

men jag måste bara säga att jag var skeptisk till kik kid klänningen men nu när jag ser den irl så är den ju superfin

• melizza

skulle vilja ha rååååsa och röd men hittar inte den nånstans i rätt strl eller på rea Ledsen

Den gröna var superfin till pärlplatte leggingsen.....det ska skruttis ha på sig imorgon tror jag

• melizza
    Tindrisen03 skrev 2009-01-22 17:01:36 följande:
    Var hittade du Katvig velourklänningen?
    barnlyan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12