Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-03-29 12:59:38 följande:
    Japp- ryktet säger fortfarande juni. Jag personligen tror på samma datum som förra året dvs sista helgen i maj..
    Bara det inte blir andra helgen i maj då sambon ska på sin fiskeresa så är jag nöjd.
    Smultronhjärta skrev 2009-03-29 13:05:50 följande:
    Jag har iofs förlikat mig vid tanken på en minivariant av mig själv nu så jag är riktigt nyfiken inför fvp svaret som borde komma i veckan (iom att jag inte har hört ngt via telefon så antar vi att allt annat ser bra ut) Fick dessa www.tradera.com/smafolk-t-shirt-NY-strl-98-10... www.tradera.com/SMAFOLK-t-shirt-med-grona-gro... www.tradera.com/SMAFOLK-tshirt-me-morkroda-ka... Jag fortsätter bunkra som aldrig förr även om jag då är väldigt nöjd med att salgen inte är förrän till hösten=mer pengar till varje salg
    Håller tummarna! Vilka finda fynd!

Visst är det så att man har mer till varje salg men jag är inte så säker på att jag kommer kunna åka till hösten. Det är inte helt lätt när man har en bra bit att åka och sen är det massa annat på hösten. Nåja, det löser sig säkert. Jag överlever nog det i värsta fall också
  • Duntoffla

När tror ni det är bäst att lägga ut sommarsuits på T?

(ingen annons utan bara en fråga)

Någon här som har den svarta Molon med vita stars och har tvättat den? Har en oanvänd hemma men vet inte om den ska få lalla vidare eller om jag ska behålla

• Duntoffla
    jacao skrev 2009-03-29 13:16:30 följande:
    vilken färg är du ute efter, på stövlarna ? Vet en butik här som har röda och svarta ida t stövlar. Och ljusgula strumpor. De har precis öppnat sin webshop www.borisbus.se Inte min butik!
    Åh tack! Visste att den butiken fanns men inte att de skulle öppna webbis

Är egentligen ute efter lila eller blå stövlar men röda funkar.
    Smultronhjärta skrev 2009-03-29 13:16:09 följande:
    Tror inte att det blir salg andra helgen i maj- känns för tidigt men vi får se när Katvigdatumet släpps...Är den tidigt så tror jag att Molos också är tidigt i år. För min del så får det gärna vänta lite- hoppas på att växelkursen ska backa.. lite iaf Skulle du inte komma iväg till Småfolk så finns det ju alltid snälla människor i tråden som kan handla åt dig Kan tyvärr inte hjälpa dig med gula strumps eller stövlar Små stl kvar på babyshop och stövlar har jag faktiskt inte sett någonstans..
    Efter vad jag har hört så kommer kursen stiga mer men jag hoppas att det blir tvärtom.

Jag får hoppas på ngn snäll människa om det skiter sig för mig i höst
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-03-29 13:21:36 följande:
    Jag har hört samma sak tyvärr Jag lever på hoppet  
    Det är bra det. Man ska vara optimist

Saker och ting kan ändras fort. Kan lova dig att min bransch verkligen hoppas på bättre kurs
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-03-29 13:23:59 följande:
    jag har den och den ser inte vacker ut efter tvätt. den har blivit en dagiströja här hemma... så jag skulle nog sälja vidare den om jag var dig
    TAck! Det var det jag misstänkte Vad synd!
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 13:22:23 följande:
    Visst finns det massa länkar som inte finns med i TS? Som boris bus Kan man inte starta en sida här på fl med massa länk tips? för att korta ner TS också lite. Eller har det varit diskussion om detta innan?
    Vet att Incommunicado startade en tråd fast det var med reatips. Jag tycker personligen att det är smidigt att ha länkarna i TS men vi får påminna varann om att be Butte uppdatera när det kommer någon ny.

Sen kanske andra tycker att en separat tråd är bättre`?
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-03-29 13:50:27 följande:
    Jag tycker att smillamillas tips var rätt bra. Känns som att man får bläddra neråt i evigheter bara för att ta sig förbi TS. jag skulle nog tycka att det var smidigt att ha en länk i TS och den leder till en TS som ser ut som den här gör idag...Då behöver man inte bläddra neråt så mycket för att komma till inläggen när man ska läsa här och när man vill hitta länklistan så är den ju bara ett klick bort fast egentligen tycker jag att FL borde fixa det. Finns massor med sådana här trådar och tävlingstrådar och säkert massa andra trådar också som borde gå att göra aningens mer användarvänliga.
    Det är iofs sant (att det tar tid att komma ner till rutan för att skriva)

Jag anpassar mig till vad som än bestäms Jag hänger ju inte ens här så ofta numera
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 13:50:21 följande:
    Åhhhh den tråden vill jag ha länk till Men visst är det smidigt med alla länkar här ovan. Men det börjar ju bli så många
    Har tyvärr inte länken. Vet inte om den "lever" fortfarande. Men inboxa Incommunicado vet ja
    SmillaMilla skrev 2009-03-29 13:57:48 följande:
    Åhhhh hittade en så underbar klänning på kappahl sist till svea. Bild finns i bloggen: smillamilla.blogspot.com/
    Åh vilken söt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12