Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-04-05 09:04:50 följande:
    Duntoffla Liam har den lila NS mössan, jag köpte M till honom, kanske stor skalle han också.
    Vet du hur stor? Vad har han i andra mössor?

OT - Är det någon som har tips på fin vit barnsäng? Är sugen på den som Micki har men tycker 4000 är för dyrt. SKulle vilja ha ngt liknande med hela sidor dvs så man inte ser benen
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-04-05 09:04:12 följande:
    Morning girls. Idag fick jag sovmorgon tills nyss, det tackar vi för Lite halv tråkigt väder idag, hoppas det spricker upp lite iaf.
    Skönt med sovmorgon! Hoppas att det spricker upp här med. Grått ute nu :(
  • Duntoffla
    Ängeln- önskar vår altan såg så där fin ut. Har tyvärr inte inglasat så det får nog vänta lite. Är så sugen på att fixa ute och inne. ÖVERALLT! Blir alltid nypeppad på våren
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-04-05 09:12:31 följande:
    God morgon! Grattis Alvin Finns inte suiten på LLM?
    TACK!

Känner att jag har noll koll på shopparna längre. Hmm... velar bara om jag verkligen SKA köpa mer suits? FÖrsöker sålla bort lite eftersom de används så lite nu. Vill iofs byta ut den "gamla" regnbågen mot den nya
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-04-05 09:13:39 följande:
    Längesen han blev mätt nu men skulle tippa på 50-52 kanske, han har storlek 2 i Katvigs mössor. Här är storlek M i NS, ganska stor o baggy.
    Ja men då borde M passa Noel också.Han har också 2 i Katvig. Vet du om den finns Fraktfritt någonstans? Surt med 40 spänn i frakt på en mössa
    ängeln83 skrev 2009-04-05 09:14:54 följande:
    Älskar våran altan, ett utav våra bästa byggen Igår kl 20 satt vi där ute i kortärmat och käkade grillat. Man blir verkligen sugen på att fixa nu när våren kommer, mest ute tror jag.
    NAJS! Vi har köpt en ny grill och nästa helg blir det premiär. Har lite småprojekt att fixa med ute. Ni har ju så fint inne så ni behöver ju inte fixa mer Vi har ett par saker som ska tapetseras om bara de jäkla tapeterna kommer snart. Sen vill jag köpa nya möbler till hallen, nytt soffbord, nattduksbord mm.

Vill ha enkelt vägghängt sängbord som inte kostar 2000 kr styck!
  • Duntoffla
    Helle skrev 2009-04-05 09:17:34 följande:
    Ja, det där är svårt med gränsen när man tycker att de är för stora. Tur G är hyfsat liten än
    N har bara suits hemma så det blir ju inte så ofta. Aldrig på dagis där han ändå tillbringar den mesta vakna tiden
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-04-05 09:23:17 följande:
    M borde absolut passa till Noel, tror inte han kan ha L för den är tok stor, hade hemma den först men den åkte ner över ögonen på Liam Hum...njaaaa, vet inte om den finns fraktfritt. Vi börjar faktiskt bli så gott som klara här inne, "bara" taket i köket och hela långa hallen som ska målas, sen lägger vi vår energi utomhus, tänkte köpa lite fina träd och plantera, vår baksida är SÅÅ tråkig just nu. Vi har super enkelt vägghängt sängbord, bara som en liten låda.
    Det är kul när man börjar få fint ute också. VI har en del skog och sen lite äppelträd och sånt. Ska så gräs på baksidan av huset samt göra ett köksland i år.

Var har ni köpt den lådan? Bild? Vi är ute efter ngn kubliknande sak bara
    Zvartaliljan skrev 2009-04-05 09:29:49 följande:
    Godmorgon! Har en väldigt hängig Maia här som hållt mamma vaken hela natten Nu börjar helvetet...hon har redan fått 3 doser Airomir och en dos pulmicort idag och ändå låter hon hemsk Astman har varit under kontroll i flera månader nu men det är alltid i väderväxlingen vinter/vår och höst/vinter som hon blir som sämst. Dessutom tror jag hon har fått vattkoppor...hon har flera utslag i ansiktet som tyder på det och det har ju gått på dagis nu länge så det var väl väntat. Så typiskt att hon ska bli sjuk NU liksom Tänkte iaf försöka hitta på något roligt ute idag...kanske åka o titta på djuren i wämöparken så hon blir lite piggare.
    Morrn morrn! STackars Maia! Vad trist att hon aldrig får vara helt frisk
    Helle skrev 2009-04-05 09:27:55 följande:
    Har inte kidzshop.jetshop.se/default.aspx fraktfritt på Nova Star
    Ska spana i båda
  • Duntoffla
    Camellis skrev 2009-04-05 09:39:16 följande:
    Jag kan avslöja lite viskande att Plummy inte är gravid längre... Jag har Traderat rätt mycket nu (som vissa här i tråden har fått erfara ). Stockholmsresan satte igång shoppingnerven rejält. Fast det har mest blivit OT-shopping, för jag har snöat in på Kik kid. Igår ropade jag in den här: www.tradera.com/KIK-KID-GRON-FROTTE-SUIT-STRL... Det var väl ett hyfsat pris va?
    Åh vad roligt! Nu är jag ju så klart nyfiken på vad det blev?

Fin shopping!
    ängeln83 skrev 2009-04-05 09:41:40 följande:
    Duntoffla Absolut, man vill ju ha fint överallt Gillar inte trädgårdsarbete så det får bli smidiga saker som klarar sej själva. Tur nog så har vi en snäll granne som hjälper oss beskära träden Sånna här har vi: shop.bolagret.se/webshop/gui_main.asp?group=4... Vi köpte 2 set, dom största har vi som sängbord, dom andra hänger i Liams rum.
    Jag är inte heller så pyssllig med trädgårdsarbete. Åh, det är såna vi vill ha fast i annan färg. Väggarna kommer vara guld/champagne med lila blommor. tror varken svart eller vitt funkar... Det var ju bra pris också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12